به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 99 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-08
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    10,375
    سطح
    67
    Points: 10,375, Level: 67
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class10000 Experience Points
    تشکرها
    852

    تشکرشده 554 در 206 پست

    Rep Power
    49
    Array
    دوست عزیز زندگی و شرایط رو انقدر در ذهن خودتون پیچیده نکنید
    اولا پدر و مادر شما مثل اکثر پدر و مادرهای سنتی مال نسل قبل هستند و اون طوری فکر می کنند. اگه به اونا باشه که خیلی بیشتر دوست دارند شما اصلا کار نکنی و بمونی خونه و یه خواستگار برات پیدا بشه و بدنش بهت و بری سر خونه و زندگیت و بعدم شوهرداری و بچه داری و ...
    احتمالا چون می دونستن این حرفا دیگه توی کتت نمیره بهت نگفتن. اما شما باید درک کنی که با گذشت زمان و نسلها طرز فکر انسان تغییر می کنه و انسان طرز فکرش نسله به نسل پیشرفت می کنه و کاملتر میشه. اصلا شما که دختر عاقل و تحصیل کرده هستی باید پدر و مادرت رو آپدیت کنی و راه صحیح تر رو بهشون بگی
    بعدم خیلی بهتر بود که رشته تون رو میگفتی تا دوستان با تجربه بهتر می تونستند راهنماییت کنن

    بعدم این چه فکریه که چون شما کاری بلد نیستی جایی استخدامت نمی کنن و قبولت نمی کنن !!!
    بعضی عوام و کسایی که دانشگاه نرفتن فکر می کنند هر کس از دانشگاه اومد بیرون و دیگه مهندسه همین الان دیگه می تونه یه واحد صنعتی رو بچرخونه و یه تولیدی راه بندازه
    پس واحد کار آموزی رو برای چی گذاشتن ؟
    اولا توی دانشگاه هیچ وقت درسهای کاربردی و درسهایی که بتونی خودت باهاشون در صنعت کار بکنی یاد نمیدن. درسهایی رو یاد میدن که تئوریک هستند و اصول اولیه کارهای صنعتی هستن. یعنی شما تئوری ها و دلایل رو توی دانشگاه می خونی بعد میری سر کار و اونجا با استفاده از درسهایی که خوندی می فهمی مثلا فلان پدیده چرا اون طور باید باشه و چرا نباید باشه.

    این طرز فکرها رو که پدر و مادرتون بهتون القا می کنند رو بذارید کنار و اصلا بهشون فکر نکنید که مانع پیشرفت و حرکتتون میشه. اصلا این حرفها انگیزه و امیدتون به آینده رو از بین می بره

  2. 2 کاربر از پست مفید بابک 1369 تشکرکرده اند .

    masom (جمعه 30 فروردین 92), فرهنگ 27 (جمعه 30 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.