دوست عزیز زندگی و شرایط رو انقدر در ذهن خودتون پیچیده نکنید
اولا پدر و مادر شما مثل اکثر پدر و مادرهای سنتی مال نسل قبل هستند و اون طوری فکر می کنند. اگه به اونا باشه که خیلی بیشتر دوست دارند شما اصلا کار نکنی و بمونی خونه و یه خواستگار برات پیدا بشه و بدنش بهت و بری سر خونه و زندگیت و بعدم شوهرداری و بچه داری و ...
احتمالا چون می دونستن این حرفا دیگه توی کتت نمیره بهت نگفتن. اما شما باید درک کنی که با گذشت زمان و نسلها طرز فکر انسان تغییر می کنه و انسان طرز فکرش نسله به نسل پیشرفت می کنه و کاملتر میشه. اصلا شما که دختر عاقل و تحصیل کرده هستی باید پدر و مادرت رو آپدیت کنی و راه صحیح تر رو بهشون بگی
بعدم خیلی بهتر بود که رشته تون رو میگفتی تا دوستان با تجربه بهتر می تونستند راهنماییت کنن
بعدم این چه فکریه که چون شما کاری بلد نیستی جایی استخدامت نمی کنن و قبولت نمی کنن !!!
بعضی عوام و کسایی که دانشگاه نرفتن فکر می کنند هر کس از دانشگاه اومد بیرون و دیگه مهندسه همین الان دیگه می تونه یه واحد صنعتی رو بچرخونه و یه تولیدی راه بندازه
پس واحد کار آموزی رو برای چی گذاشتن ؟
اولا توی دانشگاه هیچ وقت درسهای کاربردی و درسهایی که بتونی خودت باهاشون در صنعت کار بکنی یاد نمیدن. درسهایی رو یاد میدن که تئوریک هستند و اصول اولیه کارهای صنعتی هستن. یعنی شما تئوری ها و دلایل رو توی دانشگاه می خونی بعد میری سر کار و اونجا با استفاده از درسهایی که خوندی می فهمی مثلا فلان پدیده چرا اون طور باید باشه و چرا نباید باشه.
این طرز فکرها رو که پدر و مادرتون بهتون القا می کنند رو بذارید کنار و اصلا بهشون فکر نکنید که مانع پیشرفت و حرکتتون میشه. اصلا این حرفها انگیزه و امیدتون به آینده رو از بین می بره








علاقه مندی ها (Bookmarks)