سلام مطمئن باش مامانت ببینه یه جوری یه بهونه ای جور میکنه که بهش گیر بده.
قضیه این آقا هم مثل منه .خونواده ی منم پدر سالاریه اونم از نوع دنده سنگینش!
منم خیلی سعی کردم و دارم می کنم تا راضیشون کنم با کسی که من دوست دارم و اونا دوست ندارن ازدواج کنم اما تا حالا هیچ فایده ای نداشته و حتی تهدید به طرد شدن از خونواده شدم اما هیچ وقت کم نیاوردم و دارم با تمام وجود ادامه میدم.حتی اون کسی رو که دوست داشتم خواستار قطع رابطمون شده و الان هیچ رابطه ای نداریم اما من هنوزم برای هدفم دارم تلاش میکنم تا رضایت خونوادمو جلب کنم.این آقا خیلی زود کم آورده .فکر میکنی واقعا بتونی به عنوان یه تکیه گاه روش حساب کنی؟
قبل از دست به هر کاری خوب در موردش فکر کن.
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)