اشتباه شما اینه که خیلی زود به ابراز علاقتون به پسر می پردازید.کمی ناز کنید تا قدرتون رو بدونن و فراموش کردن واسه اونا سخت باشه نه شما.همیشه گفتن که به کسی که بگی دوسش داری میذاره و میره .اونا وقتی میبینن توسط یه دختر این قدر بهشون توجه میشه خودشونو گم میکنن فکر میکنن حالا کی هستن!اگه کسیو دوست داریو نمی خوای از دستش بدی بذار نازتو بکشه نه که تو نازشو بکشی.
کمی با فکر و برنامه برو جلو طوری رفتار کن که بفهمه که دوسش داری اما نه تا حدی که اگه بذاره بره شما داغون میشید.به نوعی احساساتتو کنترل کن تا اینطوری ضربه نخوری.
اینو بدون پسرا کمی بی جنبن.
موفق باشی








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)