دوستان عزیزم هی من میگم نره شما میگی بدوش ؟!
تقصیر من اقا توی سن 42-43 سالگی یادش افتاده باید ازدواج کنه ؟! که حالا جور کارهای اونو من بکشم ! ؟
اون رفته معتاد شده تقصیر منه ؟! که حالا من جور ش رو بکشم ؟!
اون موقع هم که اومدن برای ازدواج داماد بیکار بود ! گفت میخوام برم انگلیس درس بخونم بعد بر میگردیم ایران.
رفتن و اومن و وقتی اومدن بعد یه ماه شروع به ساخت کافی شاپ کردن ( 4 ماه طول کشید ) و حالا یه ماهه که راه افتاده.همش مشغول بودن نه بیکار...






علاقه مندی ها (Bookmarks)