داداش عزیز
خواهش میکنم اینقدر با عجله تصمیم نگیر اونم واسه موضوع به این مهمی
کاملا از نوشتهاتون معلوم که هنوز عصبانی هستی پس این تصمیم رو تو این شرایط نگیر و حداقل عملیش نکن
طلاق اصلا راحت نیست حتی حتی اگه بگی از طرف مقابلت متنفری بدون که این احساس فقط و فقط مال آلانه
این احساس پایدار نیست یه کم به خودت و زندگیتون زمان بده
چون همسر شما هر چقدر هم ازش بدی دیدی بازم یه سری خصوصیات داشته و داره که شما اونا رو دوست داری
دوست عزیز من خودم تو بدترین شرایط ممکن زندگی کردم یه کم از سلامتیمو هم تو اون زندگی از دست دادم ولی جدایی قسمتم شد.
با این حال که زندگی خوبی نداشتم ولی آرزو میکنم طلاق واسه هیچ کس هیچ کس اتفاق نیوفته.
دوران سختیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)