بعد از زايمان ، استفاده از آیودی عاليه البته پيش دکتر خوب بايد بری تا براش بذاره
تشکرشده 41 در 21 پست
بعد از زايمان ، استفاده از آیودی عاليه البته پيش دکتر خوب بايد بری تا براش بذاره
shfa (سه شنبه 29 مرداد 87)
تشکرشده 210 در 101 پست
http://www.mums.ac.ir/ch_samen/fa/contraceptive
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)