تا حالا فکر کردین شاید این حستون به دلیل اینه که دلتون برای روزای جوون تر بودن و تجردتون(که از این عشقای آتشین داشتین) تنگ شده؟ که البته اتفاق خیلی طبیعیه
مثلا مامان من آدم خیلی شیطون با برو بیای زیاد و کلی دوست و...بوده خلاصه دوران تجردش خیلی خوش میگذشته...که خوب طبعا بعد از ازدواج و بچه دار شدن این خیلی کمتر میشه ...خوب افسردگی میگیره و مدام دنبال یه چیزیه که خودشم دقیقا نمی دونه چیه...نا خوداگاهش می خواد همه چیزو به اون زمان برگردونه در نتیجه گاهی وقتا یه کارایی میکنه که در حد سنش نیست...چون نا خودآگاهش داره دست و پا میزنه که همه چیزو ببره به اون زمان در نتیجه می خواد یه جوری همه اون حس های قدیمیو الان به شکل دیگه زنده کنه...فکر نمیکنین احساس میکنید نسبت به قبل از ازدواجتون افول کردین؟؟ شادابیتون کمتر شده؟؟ یه جورایی ته دلتون فکر میکنید پس رفت کردین؟؟
البته همه اینا حدسیاته...گفتم شاید این جوری باشه و بتوونم کمک کنم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)