خواستگاری سنتی!! تو این دوره و زمونه خواستگاری سنتی شده پر از تحقیر و توهین به خانوما، من به این نتیجه رسیدم که استارت شناخت رو خودتون بزنید و بعد از رسیدن به تفاهمات اولیه موضوع رو به سمت خانواده ها هدایت کنید.
تشکرشده 55 در 24 پست
خواستگاری سنتی!! تو این دوره و زمونه خواستگاری سنتی شده پر از تحقیر و توهین به خانوما، من به این نتیجه رسیدم که استارت شناخت رو خودتون بزنید و بعد از رسیدن به تفاهمات اولیه موضوع رو به سمت خانواده ها هدایت کنید.
snopy (شنبه 28 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)