سلام نمی دونم سهیل جان مشکلت حل شد یا نه . یا اصلا سر می زنی به تاپیکت .
اول یه شوخی باهاتون بکنم حال و هواتون عوض شه:
میگن بابا ا می زده تو سر پسر شونزده سالش و می گفته خجالت بکش هم سن و سالای تو الان 40 سالشون( این طنز قدیمی ولی همیشه برای من خنده دار).
اولا که سهیل جان شما هنوز سنی نداری!!! بابا اجازه بده صد جا دست رد به سینه ت بزنن. چندجا بدون اینکه حق و حقوقت رو ندن اخراجت بکنن بعد بیا ناله کن. خدا رو شکر تا الانت شغل داشتی
دوما ما خودمون این کاره ایم. داداش خود من بارها و بارها امتحان دادن تا جایی که در یه مورد جز چند نفر برتر شدن و تمام مصاحبه ها و معاینات پزشکی و... رو انجام دادن . در اخرین مرحله حدف شدن. یا خود من
و یا صدها مورد دیگه .... یه چیزی که این وسط مهم اراده و پشتکار. همین برادر من انقدر امتحان داد که بالاخره یه جای خوب استخدام شد و انقدر کارش خوب که بعد از دو سه سال خونه خرید( تهران) . همچین شما می نالیدی که فکر کردم تو 40 سالگی بیکار شدین!!!! دنبال کار گشتن خ سخت بیکاری خ سخت ولی شما باید از همه اونها سرسخت تر باشی
در ضمن یه سیب هزار تا چرخ می خوره تا به زمین بیفته
و مطمین باش در همیشه رو یه پاشنه نمی چرخه. بالاخره روز تو هممی رسه. به تحقیرها و نقطه نظرات دیگران هم کاری نداشته باش. اونها کوچکتذین اثری در رزق و روزی شما ندارن
هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون
ویرایش توسط چنار : پنجشنبه 16 خرداد 92 در ساعت 10:03
علاقه مندی ها (Bookmarks)