معمولا از این بابت میگن مرد بلند تر باشه که در برابر زنش احساس حقارت نکنه..چون مرد بعنوان تکیه گاه واسه زن بحساب میاد این مساله ممکنه از دید خانومها یه خلا احساسی رو بوجود بیاره..من پیشنهاد میکنک یه مدت رابطه داشته باشین..با هم برید بیرون اگه مقدوره..ببینید رفتار اون خانوم چطوریه؟آیا این مساله باعث میشه زیاد به شما نزدیک نشه و حس خوبی نداشته باشه از اینکه کنار شماست؟نگاه دیگران روش اثر میذاره و باعث میشه از شما فاصله بگیره؟بهر حال هر چی باشه همین اول که هنوز داغن 2 طرف و ذوق و شوق دارن زودتر مشخص میشه