من خودم همیشه میتونم به بهترین شکل بقیه رو نصیحت کنم راه و چاه و نشونشون بدم ولی وا قعا تو مشکلات خودم موندم واسه خودم هیچ کاری از دستم ساخته نیس واقعا به راهنماییتون نیاز دارم من واقعا نمیدونم اگه شماها رو نداشتم با کی میتونستم اینقد راحت حرف دلمو بزنم مرسی که هستین








علاقه مندی ها (Bookmarks)