به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    سلامی دوباره

    چون صحبتم در راستای همین مشکلات ازدواجه همینجا مینویسم.که بیشتر حالت درددله.

    یکی از مشکلاتی که اول این تاپیک نوشتم این بود که هنوز با کسی که مناسب خودم بدونمش آشنا نشدم.
    و اصلاً نمیتونم به کسی پایینتر از خودم چه مادی و چه فکری قناعت کنم.خصوصاً فکری.یعنی اینکه تصور کنم با آدمی زندگی کنم که حرف منو نمیفهمه،آی کیو جلبک باشه و به جای اینکه میل منو به بیشتر دونستن زیاد کنه تو سر خودم بزنم که منم بشم مثه اون ناراحت کننده است. :(

    تو اون تاپیکم که درمورد بحثم با خونوادم بود گفتم تعداد پسرایی که برای دوستی سراغم میان زیادن اما بعد برای اینکه بحثی پیش نیاد گفتم اغراق کردم اما درواقع اغراق نکردم،واقعیت همینه.

    خیلی فکر کردم آیا دلیلش اینه که من جلفم؟بدم؟نه...جوابش نه هست.
    مسئله اینه از کسایی که فقط ظاهرو میبینن نمیشه توقعی بیشتر از اصرار به دوستی داشت.و با وجود اینکه بعد دعوام با خونواده میگم میرم دوست میشم اما اینکارو نمیکنم.و موقعیت دیگه ای برای آشنایی که منجر به این بشه که اون پسر با شخصیت من آشنا بشه پیش نمیاد.که منم شخصیت اونو بپسندم.

    خداییش با تموم بحثایی که با خونوادم دارم یه بارم بهم تو این مورد چیزی نگفتن.سر خواستگارا دعوای خیلی شدید داشتیم اما اینکه بهم بگن چرا ازدواج نمیکنی،اصلاً.
    اما خیلی از دوستام بهم میگن خونوادهاشون علناً بهشون میگن باید ازدواج کنی،چرا ازدواج نمیکنی؟:(

    من خیلی غصه دار میشم که چرا اینو میگن؟و آیا ممکنه خونواده منم همچین فکری داشته باشن اما به زبون نمیارن؟

    واقعیت اینه که من پسرای زیادی دیدم و با قاطعیت میتونم بگم برتری نسبت به ما ندارن که خونواده ها انقد هولن دخترشون ازدواج کنه.اما شازده پسر تا هروقت دلش خواست مجرد بمونه.

    نمیدونم...میترسم آخرش مجبور شم به یکی بدتر از خودم رضایت بدم.واقعاً نمیدونم کسی که واقعاً منو بفهمه رو چطوری ببینم؟

    اینم از غرغر من :)

    موفق باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    omid65 (شنبه 04 خرداد 92), taraneh89 (یکشنبه 05 خرداد 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 02 خرداد 93), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم نمیتواند مرا درک کند
    توسط نارجیس در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 05:21
  2. نمیتوانم خودم را متقاعد به ازدواج کنم
    توسط سارا66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 18 خرداد 92, 14:24
  3. چگونه رگ خواب مردی میتوان فهمید
    توسط مریم زد98 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:02
  4. خیانت شوهرخواهرم به خواهرم ، من چه کار میتوانم بکنم ؟
    توسط soha10 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 09:52
  5. پیامدهای سنگین یک رابطه، نه میتوانم فراموش کنم نه میتوانم ادامه بدهم
    توسط kindly girl در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 فروردین 91, 02:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.