من از جنسيتم راضيم با وجود اينكه تو جامعه ما مرد بودن خيلي امتياز ها داره و همه چيز به نفع اوناست ولي حاضر نيستم يك لحظه هم جاي اونا باشم.چون زنها واقعاً فرشته اند.....(البته بايد باشي تا به اين نتيجه برسي):D
البته نوع خوب و بد در هر دو جنس وجود داره ولي زنها روحشون از يك جنس ديگست.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)