1.چون همیشه موضوعاتی هست که آدمو به شدت عصبانی می کنه.
2.وحشتناکه.
3.خیلی. ولی چه فایده کار از کار گذشته (آب رفته به جوی برنمی گرده)
4.بیشتر عصبانی میشم؛آخه هیچ راهی برای آروم کردن خودم پیدا نمی کنم،حرف های بقیه تو این شرایط بیشتر ناراحتم میکنه.
شما راه حلی دارین؟![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)