راستش من هم مي خواستم پاسخ بدم اما چون مشاهده كردم از 13 آذر 1386 تا الان جناب intelligentsias
به تاپيكشون سر نزدن و اين پست يه پست قديمي هست ، ديگه منصرف شدم اما اميدوارم تا الان مشكلشون حل شده باشه و يا اينكه زندگي جديدي رو شروع كرده باشن به هر حال اميدوارم همه دوستان هميشه خوشبخت و شادكام باشن . و از جناب kasra61 هم به خاطر پاسخشون هر چند احتمالا دير شده باشه ولي سپاسگزاري ميشه







علاقه مندی ها (Bookmarks)