به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-12-26
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    2,284
    سطح
    28
    Points: 2,284, Level: 28
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 91 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما چند سالته ؟ اگر دانشجو هستی تمام حواست رو بذار روی درس خوندنت و اینکه میگی دانشگاه نمیرم چون کرایه ام زیاد میشه خوب از اون ور هم مشروط میشی و چند برابر پول کرایه رو باید بدی برای دانشگاه و دوباره گرفتن درس ها و دوباره رفتن . از بچگی تا حالا کار کردی این مدتو استراحت فرض کن و به درست بچسب . در ضمن کار فروشندگی هم میتونی کنارش داشته باشی .اگر نمیتونی شرایط رو تغییر بدی باهاش مدارا کن .

  2. کاربر روبرو از پست مفید خانوم تشکرکرده است .

    soheil2 (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه کار مناسب پیدا کردم .تایپ و کارهای اینترنتی .بعد از چند روز زنگ زد و ازم خواست برم صحبت کنیم . سر همه چی به توافق رسیدیم . کلی شرط گذاشت و آخر سر گفت دستمزدت بین 300 تا 400 تومنه .جمعه ها هم باید بیای . مسخره س . باز کار دولتی بود یا بیمه داشت یا حتی یه کار فنی بود که چیزی ازش یاد گرفت میشد قبول کرد . ولی کار آزاد و 300 تومن واقعا ظلمه .ترجیح میدم از گرسنگی بمیرم ولی این کارو نکنم .
    خدا لعنت کنه باعث و بانی بیکاری منو . هرچند هر روز داره فربه تر و جوون تر میشه !


    خيلي مواظب خودت باش. اميدت رو هيچ وقت از دست نده. خدا بزرگه. ايشالا يه روز مي ياي همينجا و خبراي خوش ميدي.
    ممنون دوست عزیز .امیدوارم موفق باشی و به چیزی که لیاقتشو داری برسی .
    بزرگی خدا رو ما که ندیدیم .هر چی بود بدبختی و امتحان و خشم و عذاب بود .


    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم نمایش پست ها
    شما چند سالته ؟ اگر دانشجو هستی تمام حواست رو بذار روی درس خوندنت و اینکه میگی دانشگاه نمیرم چون کرایه ام زیاد میشه خوب از اون ور هم مشروط میشی و چند برابر پول کرایه رو باید بدی برای دانشگاه و دوباره گرفتن درس ها و دوباره رفتن . از بچگی تا حالا کار کردی این مدتو استراحت فرض کن و به درست بچسب . در ضمن کار فروشندگی هم میتونی کنارش داشته باشی .اگر نمیتونی شرایط رو تغییر بدی باهاش مدارا کن .
    من دارم وارد 25 سالگی میشم .
    نمیتونید تصور کنید چه فشاری رو تحمل میکنم . من هیچ وقت تو خونه احساس ارامش نداشتم . استراحتم کاره ،درسمم تو پارک میخونم ، بابام مخالف درس خوندنمه و هر وقت دستم کتاب میبینه یه دعوا راه میندازه ، الان هم که زیر بار بدهی و گرونی و بیکاری داریم له میشیم وضعیت بدتر شده .
    چند روزه به طور جدی دنبال کارم .روزنامه میگیرم و خیابونا رو به دنبال یه کار مناسب متر میکنم ،به خیلی از آشناها و فامیل و همسایه هم رو انداختم ،اگه سراغ داشته باشنم نمیگن . واقعا دیگه تحمل ندارم . :(

  4. 2 کاربر از پست مفید soheil2 تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 15 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میگن هر چی سنگه مالِ پایِ لنگه قضیه ی منه .
    تو بی پولی دارم غرق میشم از یه طرف همش درد و بلا سرم میریزه .
    چند وقت پیش رفتم دکتر و مشخص شد خرج عملم 5-6 میلیونه . دست از پا درازتر برگشتم . تازه این فقط یکی از مشکلام بود .
    یک هفته مشغول کار شدم .تو کار خودم که 5-6 ماهی بود تعطیل بود . 300 تومن تو یه هفته گرفتم ولی مجبور شدم قسط عقب افتاده ی بابام رو بدم .همه خانواده دارن مام خانواده داریم!


    من دوباره بیکار شدم . باید تمرکزِ نداشتمو بذارم رو امتحانا .
    خدایا بابت این همه لطفی که در حقم روا داشتی سپاسگزارم!!:mad:

  6. کاربر روبرو از پست مفید soheil2 تشکرکرده است .

    earth (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام سهیل
    من یک کار اینترنتی سراغ دارم که خودشون میگن احتیاج به مدرک نداره اما خودت تحقیق کن.شمارشو میدم به مدیر سایت واست بفرسته.چون من نمیتونم پیام خصوصی بفرستم.
    امیدوارم بتونم کمکی کنم تا شاد باشی.

  8. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 26 اردیبهشت 92)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    سلام



    سهیل عزیز من همیشه تاپیکتو میخوندم و خیلی دلم میخواست کمکت کنم اما راه خاصی به ذهنم نمیرسید.

    فقط:

    هرروز یا یه روز درمیون صبح که از خواب بیدار میشی یه دوش 10 دقیقه ای بگیر.تو آروم شدنت خیلی موثره.

    این مدت بچسب به درسات.فکر کار رو یه مدت بذار کنار.سختهههه ولی فقط برای یه مدت کوتاهه.

    بعد اگه دوستی داری که بیکاره باهاش صحبت کن و دوتایی دنبال کار بگردین یعنی هرچی تو پیدا میکنی به اون بگو.هرچی اون پیدا میکنه به تو بگه.

    به موسسات کاریابی سر بزن.

    خود سازمان فنی حرفه ای یه سری دوره ها رایگان برگزار میکنه.به فنی حرفه ای شهرتون زنگ بزن و اطلاعات بگیر.

    نیازمندیای شهرتونو مرتب بخون.حتی میتونی یه شرکت دو سه ماه کارآموزی بری و بعد خودت کار کنی.

    بعضی قرض الحسنه ها و موسسات بدون سپرده وام میدن.اگه خواستی یکیشو من میدونم،بگو تا بهت بگم.میتونی باش ماشین بخری و روش کار کنی یا بخری و بفروشی.یا وسایل کار باش بخری.

    تو موسسه کاریابی خوب آدمایی که شاغل نیستن میرن دیگه،باشون صحبت کن.اونایی که شرایطشون مثه توئه شمارتو بده،شمارشونو بگیر که اگه موردی پیدا کردین بهم خبر بدین.

    حالا بگو کدوم موردا شدنیه تا بازم فکر کنیم و راه حل پیدا کنیم.

    موفق باشی

  10. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 26 اردیبهشت 92)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    مدیران همکاری نکردن.
    برو توسایت سینوس 90 درجه.

  12. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 26 اردیبهشت 92)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    خبرشوبده
    کار ویراستاریه که میتونی با استفاده از کتابهای مخصوصش پشت کامپیوترانجام بدی.نیازی به هزینه رفتو آمدم نداری.یک رزومه خوب بفرست.
    فقط باید یکم صبر داشته باشی تاجوابشو بهت بدن.
    امیدوارم همیشه لبات بخنده وبتونی بهترین زندگی رو تجربه کنی.

  14. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 09 خرداد 92)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    متاسفانه امتحانام تموم شد . یه مدت درگیر امتحانات بودم و ذهنم مشغول بود .

    الان باز فکر و خیال داره خفم میکنه . کم کم دارم تیک عصبی میگیرم . اعصابم به شدت خرابه . سر کوچیکترین مساله با پدر و مادرم دعوا و جر و بحث میکنم . البته اونا بیشتر مقصرن .
    از یه طرف پس اندازم رو گرفتن و نمیدن از یه طرف هر چی پول در میارم میدم خرج خونه و قسط و از طرف دیگه بازم توقع کمک دارن .

    خلاصه همه ی درا به روم بسته شده .


    کار ویراستاریه که میتونی با استفاده از کتابهای مخصوصش پشت کامپیوترانجام بدی.نیازی به هزینه رفتو آمدم نداری.یک رزومه خوب بفرست.
    تو خونه ای که آدم برای یک دقیقه هم آرامش نداره چطور میتونه کار کنه ؟ اونم ویراستاری که اعصاب آروم میخواد .
    من روزانه 5-6 بار به خاطر جر و بحث با بابام از خونه میزنم بیرون .

    هرروز یا یه روز درمیون صبح که از خواب بیدار میشی یه دوش 10 دقیقه ای بگیر.تو آروم شدنت خیلی موثره.
    من هر روز دوش میگیرم . مخصوصا وقتی هوا گرمه .بعضی وقتا روزی 2 بار . درسته بهم آرامش میده ولی همش مقطعیه .

    بعضی قرض الحسنه ها و موسسات بدون سپرده وام میدن.اگه خواستی یکیشو من میدونم،بگو تا بهت بگم.میتونی باش ماشین بخری و روش کار کنی یا بخری و بفروشی.یا وسایل کار باش بخری.
    اتفاقا الان چند تا وام هست که میتونیم برداریم . ولی ضامن گیر نمیاریم . به مادرم چند بار گفتم یه بار هم به من کمک کنید یه ضامن جور کنید من وامو بردارم ولی حاضر نشد کاری کنه . نه بابام نه مادرم . خلاصه هیچ حامی ای ندارم .

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    سلام
    اميدوارم خدا راه خوبي پيش پات بزاره.
    ميزاره مطمئن باش.:)

  17. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    soheil2 (شنبه 11 خرداد 92)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    645
    سطح
    12
    Points: 645, Level: 12
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 202 در 91 پست

    Rep Power
    28
    Array
    سلام نمی دونم سهیل جان مشکلت حل شد یا نه . یا اصلا سر می زنی به تاپیکت .

    اول یه شوخی باهاتون بکنم حال و هواتون عوض شه:

    میگن بابا ا می زده تو سر پسر شونزده سالش و می گفته خجالت بکش هم سن و سالای تو الان 40 سالشون( این طنز قدیمی ولی همیشه برای من خنده دار).

    اولا که سهیل جان شما هنوز سنی نداری!!! بابا اجازه بده صد جا دست رد به سینه ت بزنن. چندجا بدون اینکه حق و حقوقت رو ندن اخراجت بکنن بعد بیا ناله کن. خدا رو شکر تا الانت شغل داشتی

    دوما ما خودمون این کاره ایم. داداش خود من بارها و بارها امتحان دادن تا جایی که در یه مورد جز چند نفر برتر شدن و تمام مصاحبه ها و معاینات پزشکی و... رو انجام دادن . در اخرین مرحله حدف شدن. یا خود من
    و یا صدها مورد دیگه .... یه چیزی که این وسط مهم اراده و پشتکار. همین برادر من انقدر امتحان داد که بالاخره یه جای خوب استخدام شد و انقدر کارش خوب که بعد از دو سه سال خونه خرید( تهران) . همچین شما می نالیدی که فکر کردم تو 40 سالگی بیکار شدین!!!! دنبال کار گشتن خ سخت بیکاری خ سخت ولی شما باید از همه اونها سرسخت تر باشی

    در ضمن یه سیب هزار تا چرخ می خوره تا به زمین بیفته
    و مطمین باش در همیشه رو یه پاشنه نمی چرخه. بالاخره روز تو هممی رسه. به تحقیرها و نقطه نظرات دیگران هم کاری نداشته باش. اونها کوچکتذین اثری در رزق و روزی شما ندارن
    هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون
    ویرایش توسط چنار : پنجشنبه 16 خرداد 92 در ساعت 10:03

  19. کاربر روبرو از پست مفید چنار تشکرکرده است .

    soheil2 (پنجشنبه 14 شهریور 92)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.