سلام خواهر خوبم
امیدوارم لحظه های سختت را با توکل به خالق مهربانت و تفکر صحیح خودت، به پایان برسونی
و از ناراحتی شما، بسیار متاسفم (و امیدوارم مسئله، در حد گفته خودت کوتاه باشه و پایان یافته باشد )
عزیزم، برای کمک به خواهرت عزیزت و البته به تداوم زندگی خانوادگی، به این سایت مراجعه کردی و می خواهی راه حل خوبی پیدا بکنی، که خیلی خوبه و البته
نشان دهنده محکم بودن شخصیت مهربانت هست (برای خواهرت جای بسی مباهات هست که عزیزی مثل تو داره)
دوستان مشاور هم بزودی برای مشاوره درست پیشنهادات خودشان را ارائه خواهند کرد، بیش از حد نگران و ناراحت نباش، هر چند خیلی سخته ولی انژی خودت را بزار واسه حل مسئله
مادر و خواهرت به تو نیاز دارن و مرگ تو، آنها را نابود میکنه و تنهاتر از قبل پس.....
پس محکم از آنها حمایت کن و تا جائی که در توان داری،کمکشان کن
دوست داشتم کمکت کنم ولی اول از همه باید آرامشت را حفظ بکنی
فقط یه سوال:
خواهرت چند سال داره؟؟؟؟؟
امیدوارم این مسئله را بتونی با درایت حل کنی
__________________________________________________ ___
پشت سرم حرف بود،
حدیث شد
میترســــم آیه شود
سوره اش کنند به جعـــــــــل
بعد تفسیـــرم کنند این جماعت نـا اهـــل







)

علاقه مندی ها (Bookmarks)