به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 74
  1. #61
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز حرف منو فقط از یه بعد در نظر گرفتین .من به موضوع شناخت اشاره کردم و کنارش به موضوع از هم خوش اومدن هم اشاره کردم.ببین گاهی اوقات شما عکس یکی رو میبینی اما از نزدیک و رو در رو که میبینی ممکنه از طرف زیاد خوشت نیاد.ممکنه از طرز نشستن و برخاستن یا نمیدونم از طرز حرف زدن از حالتهای چهره و موردهای دیگه ای که فقط تو یه ارتباط رو در رو میشه در نظر گرفت زیاد به دل ننشینه و این مورد هم فقط با از نزدیک دیدن میشه بررسی شه که هم شما و هم خانوم مورد نظر باید این حق رو به خودتون بدین که همو لااقل یه بار ببینین تا این موارد بررسی بشه.

    که خوب ممکن هست که بعد از دیدار علاقه ها خیلی بیشتر هم بشه
    :)
    و یا اینکه مثلا یه مقدار تو ذوقشون بخوره و خوششون نیاد .دیگه این قابل پیش بینی نیست

    ببین اینکه میگی ممکنه خانواده ها بدبین بشن .شما الان میخوای به خانواده بگی چجوری با هم اشنا شدین؟؟ مثلا بگی که اینترنتی بوده و تا حالا همدیگه رو ندیدین فکر میکنی اونا به این ازدواج خوشبین میشن؟؟؟اصلا برنامه ات برای این رابطه در صورت موافقت خانم با ازدواج باهات چی هست؟
    من هم از چهرش خوشم میاد هم از اخلاقش . درسته ک تو رابطه حضوری خیلی چیزای بیشتری مشخص می شه رفتارش میمیک صورتش . لحن صداش ک تو رابطه مجازی مشخص نمی شه . برای همین بهش گفتم بیا یه بارم شده همو ببینیم ولی فعلا می گه نه همین !
    من می خوام اگه جور بشه به خانواده ام بگم ک من یه دختر چادری و با حجاب تو سایت خودم دیدم ک یه مدته زیر نظرش دارم . فک می کنم ممکنه کیس مناسبی باشه . به نظرتون چیکار کنم ؟اول می خوام به شما بگم ک بدونین من چجوری برم ببینمش ؟ شما هم باید برین تحقیق یه جوری تا شما تایید نکنین من پا پیش نمی زارم .نمی دونم واکنش شون چی باشه ولی نمی خوام حس کنن اون داره منو ازشون می گیره یا عشق مون کوره و بی پایه . فعلا همین حرف دیگه ای ب ذهنم نمی رسه

    چندماهیه که با سایت همدردی آشنا شدم و تازگیا عضو شدم ولی توی این مدت پی بردم اینجا کسی به حرف کارشناسا توجهی نمیکنه و از تجربیات هم استفاده نمیکنن همه تصمیمات خودشونو توی هر کاری گرفتن چه درست باشه چه غلط فقط میان درد و دل میکنند نه اینکه مشکلشون حل بشه!
    آقای ahuman شمام همه کاربرا و کارشناسا بصورت مستقیم و غیر مستقیم میگن این رابطه رو ادامه ندین ولی شما باز حرف خودتونو میزنید که میخوام رابطه مجازی به واقعی تبدیل بشه ! اگه کسی رو برای تنهاییتون میخواین و دوست دارین ازدواج کنین بهتره توی دنیای واقعی دنبالش بگردین !
    حتی خودتون توی تایپیکای افرادای دیگه نصیحت کننده کسی بودین ولی حالا این بچه ها دوستانه و برادرانه وخواهرانه میگن ادامه ندید ولی شما...!
    وقتی تصمیمتونو گرفتین پس چرا اینجا مطرح میکنید؟؟
    اون دختر هم بهتون جواب رد داده پس حسی بهتون نداره با این افکار و تصمیمات فقط خودتونو اذیت میکنید

    یاحق
    اینجا هم خیلی ها نمی گن رابطه رو قطع کن می گن با عقلانیت ادامه بده . مثلا دیدار حضوری حتما باشه و بعد ادامه بدین پس بخش اول حرف تون درست نیست . یعنی چی کسی رو برای تنهایی تون می خواین ؟ یعنی می گین دو روزه اونو فراموش کنم برم دوست دختر پیدا کنم یا با کس دیگه ازدواج کنم ؟ مگه اون توی کارتون هاست ؟ اونم یه آدم واقعیه
    من می خوام تصمیم درست بگیرم نمی خوام همینجوری کورکورانه برم جلو هر چی بادا باد هم آبروی خودم بره هم اون آخرشم به هدف نرسیم . یه طوری حرف می زنین انگار اونو از نزدیک دیدین و می شناسین . احساس می کنم اونم علاقه داره بهم با گذشته درگیره با عکس هایی ک بهم داده با نزدیک شدن بیش از حدمون . نمی دونم حس دخترا چیه این مواقع . من بهش گفتم ک همه گذشته رو چال می کنیم . به فکر آینده باش به خاطر گذشته آینده هردومونو عوض نکن ولی جواب نمیده وقتی خودمو با هزا زحمت جمع می کنم ک خدافظی کنم جواب میده و باز امیدوار می شم و حالم بهتر میشه .دیگه ناراحتی معده هم گرفتم فک کنم . احساس می کنم کمی شبیه اینه داستان ما : http://www.hamdardi.net/thread-28504.html
    حسرت می خورم ک چرا اون روزا ک خوب بودیم من ... جرات قطع امید کردنم ندارم ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید ahuman تشکرکرده است .

    maryam240 (چهارشنبه 13 اسفند 93)

  3. #62
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان به نظرتون تلفنی حرف بزنم باهاش ؟ اینطوری از لحن صداش نمی شه فهمید تو چ فکریه ? تا به حال زنگ نزدم می ترسم یه لحظه لجبازی کنه یا تند صحبت کنه تحملشو ندارم ولی چاره ای نمونده برام

  4. #63
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    به نظرم برو پیش روانپزشک
    و دست از سر زندکی اون دخترم بردار
    بزار زندگیشو کنه

    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  5. #64
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در ضمن از خدا که سخت گیر تر نیستی کسی که گناه کرده باشه و توبه کنه و برگزده و گناه و تکرار نکنه و پشیمون باشه حتی از کسی که گناه نکرده پاک تره و بالاتره
    مثلا کسی که رابطه داشته اما توبه واقعی کنه از کسی که نداشته بهتره ... چون احتمال خیانت کردنش نیست اما کسی مه رابطه نداشته ممکنه از محدودیت خانواده بوده باشه و بعد ازدواج که محدودیت از بین بره خیانت کنه
    javone این حرف هاتون تو مبحث دیگه با این حرفاتون اینجا نمی خونه ها . من اشتباه کردم ولی الان توبه کردم و این تجربه تلخ و سنگین بدست آوردم حالا شما میای به جای همدردی و کمک با غضب منو به سوی روان پزشک رهنمون می شی یعنی ...
    اگه نمی تونین اعصاب تونو کنترل کنین اینجا نظر ندین مفیدتره

  6. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 خرداد 92 [ 15:02]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    73
    سطح
    1
    Points: 73, Level: 1
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 28 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دختره جواب رد داده ، جواب نمیده شما هی زنگ میزنید و پیام میدید؟؟؟؟؟ حالا اگه یه دختر اینقدر اصرار کنه و زنگ بزنه میگن چقدر گیر میدی؟ چرا سیریش میشی ؟؟ خانم نمیخوامت... همه هم میگن شخصیتتو حفظ کن!! ولی اگه یه آقا اصرار کنه میگن خب دوس داره اصرار میکنه!! انگار شخصیتش بیشتر میشه و ارزش پیدا میکنه!!! مملکت ما داریم والا...

  7. کاربر روبرو از پست مفید hana_s تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 13 خرداد 92)

  8. #66
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    غضب چیه
    آخه عزیز من این دختر تقریبا تو زندگی تو وجود نداشته
    عاشق توهماتت شدی

    به خاطر خودت میگم مطمئنم ببینیش کمتر از 40 درصد مثل اونیه که تو ذهنت ازش ساختی
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  9. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 13 خرداد 92)

  10. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    سلام

    اهو من جان.شما چه جوری خیالت راحت میشه.همون کار رو بکن.

    منظورم اینه که شما چه جوری به اطمینان میرسی از حس و حالش.از وجود خواستگارش؟


    اگه نیازه بری ببینیش،خب برو.برو مطمین شو از موضوع خواستگارش،از احساس واقعیش به خودت.فقط هر چی زودتر به نتیجه برس که میخوای چی کار کنی.ممکنه واقعا در حال ازدواج باشه و پیگیری هات زندگیشو بهم بریزه.حتی اگه ازدواجی هم در کار نباشه ولی واقعا به شما احساسی نداشته باشه بهتره فراموشش کنی.


    میدونی من رو هوا حرف نمیزنم.دردی که عینا کشیدم و هنوز هم خوب نشده.

    با شک و شبهه راه به جایی نمی بری داداش من.

    در ضمن شاید فکر کنی اخه چطور میشه یه علاقه دو ساله(ببخش من اسم این رابطه رو عشق نمیذارم.علیرغم تمام محبت های خالصانه ای که خرج شد.حتی در مورد خودم)یه شبه از بین بره.

    باور کن اون بنده های خدا از ماهها قبل از ما نا امید شدن و بعد از گذشت چند ماه،اونقدر از من وشما قویتر بودن که تونستن رابطه رو قطع کنن.کاری که اگه نمی کردن شما باید به سلامت اون دختر خانم شک می کردی.


    فقط زودتر تمومش کن.برای هر دوتون بهتره.


    فقط خدا

  11. 4 کاربر از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده اند .

    ahuman (دوشنبه 13 خرداد 92), sanjab (دوشنبه 13 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 13 خرداد 92), ترانه ی عشق (دوشنبه 13 خرداد 92)

  12. #68
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دقیقا باهاتون موافقم فعلا تو فکر اینم چطور می شه ببینمش این تقریبا سخت ترین بخش کاره اونم جواب نمیده می دونم دو دل شده نه می تونه ولم کنه نه می تونه قبولم کنه . کاش اون قضیه خواستگار دروغ باشه دقیقا در موردش حرف نمی زنه انگار دوست نداره مثلا میگه آشناست . می گه نیم شناسمش . میگه هیچ حسی به هیچکس ندارم . ولی اصلا نمی گه هیچ کسو دوست ندارم میگه حسی ندارم ! همونطور ک شما گفتین سعی می کنم تکلیف و زود مشخص کنم . نمی خوام هر دو بیشتر از این اذیت شیم . من از لحاظ روحی و جسمی خیلی اذیت شدم نمی خوام اونم بشه

  13. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    106

    تشکرشده 29 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آهو من جان!

    یه چیزی الان فکر منو مشغول کرده در ارتباط با حرفاتون..

    مگه شما اسم احساست رو " عشق" نمیذاری؟

    پس چرا برای مالکیتش انقدر اصرار داری؟

    عشق یعنی بدونی معشوقت خوشه، چه با تو؛ چه بی تو ...

    از دست دادن،عشق رو به کمال میرسونه ....

    اینا رو روی هوا نمیگم...

    من الان شرایطم مثل خود شماست. جز اینکه ارتباط ما در حد چت نبود. و اینکه من مطمئنم که عزیز دلم ازدواج کرده...

    میدونی؟

    نمیگم که شاد باش...نه...ولی غم ِ عشق شیرینه... ادم ولع داره برای درد کشیدنش...

    ولی "به نظر من " این اصرار شما برای داشتن اون خانم یکم با تعریفی که من از عشق دارم متفاوته...
    ویرایش توسط ترانه ی عشق : سه شنبه 14 خرداد 92 در ساعت 00:02

  14. #70
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باشه اصرار نمی کنم برا داشتن اونکه دوستش دارم . مال یکی دیگه حسرتش مال من
    گفت پیام نده داری گند می زنی به زندگی ام گفتم چشم . فک کنم تموم شد دیگه
    ممنون از همه دوستانی ک باهام بودن خیلی از دردم رو شما کم کردین
    مرسی


 
صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.