سلام.
عجب داستانی.
شما همه اینایی که نوشتید به همسرتونم گفتید.
مگه نمیگید تحصیلکرده و اجتماعیه پس باید معقول عمل کنه.از طرفی گذشته پزشکی شما اثبات حرفاتونه.مگر اینکه بیماری سابقتونو بهش نگفته باشید.
تشکرشده 92 در 34 پست
سلام.
عجب داستانی.
شما همه اینایی که نوشتید به همسرتونم گفتید.
مگه نمیگید تحصیلکرده و اجتماعیه پس باید معقول عمل کنه.از طرفی گذشته پزشکی شما اثبات حرفاتونه.مگر اینکه بیماری سابقتونو بهش نگفته باشید.
jazire (یکشنبه 10 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)