به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سابینای عزیزم دقیقا همینه که شما بهش اشاره کردید
    من عزت نفسم پایینه و خودم و دوست ندارم هر وقتم مثلا خواستم خودمو دوست داشته باشم با خودخواهی اشتباه میشه.
    اصلا تو وجود خودم چیزی نمیبینم که بخوام به خاطرش خودمو دوست داشته باشم .
    در حال حاضر امکان مشاوره حضوری رو ندارم.
    میشه لطف کنید و چندتا منبع از کتاب یا مقاله اینترنتی بهم معرفی کنید
    خسته شدم از این مدل زندگی کردن
    زندگی سبک مطلقه ها چطوریه ؟ من باید چطور باشم ؟ بعد از طلاق که اصلا آرایشگاه نمیرم . ابروها مو گذاشتم پهن شده . فقط بعضی وقتا خواهر بزرگم واسم مرتبشون میکنه .موهامو اصلا رنگ نمیکنم تا قیافم زنونه نباشه و از نگاه مردا میترسم . به خاطر دید بدی که به مطلقه ها هست نمیخوام ازم سوء استفاده بشه . اصلا احساس امنیت روحی و عاطفی ندارم .

    گل آرای عزیزم اره اره دقیقا همینه فقط و فقط خوبیهاش میاد تو نظرم و بدیهاش برام کم رنگ و یا گاهی اصلا محو میشن.
    گل آرا جون یعنی تو فکر میکنی با این سن و سال تازه کلی از موهام هم سفید شده دیگه مردی پیدا میشه که منو دوست داشته باشه و من براش جذاب باشم ؟؟؟ من میتونم درهای قلبمو به روی یک مرد دیگه باز کنم ؟؟؟؟ یعنی من میتونم مثل بقیه زنها با همه ی خوبی ها و بدی هام با همه نقطه ضعف هام و یه کم حسن هام یه زندگی معمولی داشته باشم ؟؟؟
    یه مرد که بتونه ازم حمایت کنه .منو همین طور که هستم دوست داشته باشه تاییدم کنه و بهم احترام بزاره . چیزی که تا آلان خیلی خیلی کم یا شاید اصلا نچشیدمش.
    تو رو خدا مسخره ام نکنید . من برای برگشتنش و داشتن یه رندگی خوب با اون میدونید چقدر نذر کردم ؟تا حالا چند تا سوره و دعا رو 40 روز 40 روز خوندم.
    واسه اول شعبان هم که دوشنبه اس تا 14 روز سوره واقعه رو نذر کردم بخونم و اینبار مثل همیشه خواستمو به خدا میگم و ازش میخوام اگه صلاح من زندگی با (م) نیست پس حداقل کمک کنه تا فکرش از ذهنم بیرون بیاد . خدا خودش گفته موقع مشکلات از نماز دعا و صبر کمک بگیرد . منم تا اونجا که شده دعا میکنم تا حالم عوض بشه و بتونم با طلاقم کنار بیام. تا آلان که نشده. تو خیالاتم فکر میکنم که اون متوجه اشتباهاتش شده و برگشته .

    من باید چیکار کنم که این پروسه از این طولانی تر نشه؟
    من چطوری باید رو خودم و بهتر شدن شرایطم کار کنم؟
    لطفا واضح بهم بگید وقتی اینطوری کلی میگید من نمیفهمم . ببخشید
    و بازم از همتون ممنونم که بهم کمک میکنید

  2. 2 کاربر از پست مفید barani تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 18 مرداد 94), تسلیم خدا (چهارشنبه 15 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.