ممنون دوستان
من در مورد بیماری ام چیزی به او نگفته بودم. چون قبل از ازدواجم پزشکم گفت که دیگر مشکلی نداری و لازم به مصرف دارو نیستی.
در مورد گفتن موضوع بیماری یک مشکل هست و آن اینکه این موضوع را تا آخر عمر به رخم خواهد کشید و سوء استفاده خواهد کرد و از این به بعد هرچه بگویم، خواهد گفت که تو بیمار هستی (از این بابت مطمئن هستم.)








علاقه مندی ها (Bookmarks)