نقل قول نوشته اصلی توسط جوانه؟؟؟ نمایش پست ها
خودتو به در و دیوار نزن آخرش زنت کسی میشه که مثل خودته
لج باز ،بی ادب ،بی وفا و بد اخلاق و پرخاشگر

اگرهم میخوای اون همه دختر خوب که میگی قسمتت شه اول رو شخصیت خودت کار کن
خیر خواهانه گفتم
باز خودت میدونی
میتونی یه دختر پیدا کنی که تا حالا هیچ رابطه ای نداشته از قلیونم حالش به هم میخوره اما لج باز ،بی ادب ،بی وفا و بد اخلاق و پرخاشگر باشه موفق باشی

دوست عزیز میدونستی شما میتونی با یه بای خوشحالمون کنی با نظرات زیبای خودت؟؟؟؟؟:)

دوست عزیز من راهنمایی های لازمو از دوستای خوبم گرفتم از دادا سامان و چنار خان و ترانه من و .... واقعا تشکر میکنم
و در جواب شمایی که اینجور صحبت های زننده و انحرافی می کنی نیاز نیست من یا هر کس دیگه ای که شما دوست عزیز نظری میدی توجه ای کنیم

خواهش دارم از کسانی که موجب انحراف در تاپیک ها میشوند مثل این خانوم و دوستان دیگر نیایند و اینجا نظرات زیباشونو نذارن

تشکر از همه

با درود فراوان برای همه ی دوستان ما رفتیم ولی میامو باز با یه تاپیک جدید در مسائل دیگر در خواست راهنمایی کنم و بی صبرانه منتظر نظرات و انتقادات زیباتون هستم با تشکر از دوستان گلم