به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام دوستای عزیزم
    سلام مریم خانم مرسی که به تاپیکم سر زدی خانم گل و مطمئن باش دعاهای ما در حق همدیگه حتما حتما مستجاب میشه.
    اره مریم جون حالا نوبت اونه که بشینه بزنه تو سر خودش (کاش بزنه) . تو اون 6 سال به کوچکترین حرف و موضوعی که پیش میومد و به من میگفت ناراحتی (البته ببخشید)هری خونه بابات . خیلی بی ادب و بد دهن بود چه فحش ها که من تو عمرم نشنیده بودمو اونجا شنیدم . طفلکی خودم

    من فعلا مشغول خوندن منابعی هستم که سابینا جون و تسلیم خدای عزیزم معرفی کردن. تا اینجا که واقعا جالب بودن بخصوص اون قسمت که عشق و تعریف میکنه
    من عاشقش بودم ولی همه اون احساسها که تو تعریف عشق اومده فقط یه طرفه بود فقط از سمت من بود (دو طرفه و متقابل نبود). بعد مدتی که اینهمه عشق میدادمو در ازاش هیچی ازش دریافت نمیکردم
    حرصم در میومد و دیگه کاری براش انجام نمیدادمو دعوامون میشد. خلاصه سرتونو درد نیارم

    آلانم که ازش خبری ندارم ولی دوست دارم حال و روز خوبی نداشته باشه حالا که منو طلاق داده
    دوست دارم وضع مالیش خراب شده باشه و هرچی مشکل تو دنیاس رو سرش خراب شه. تا بفهمه دلشکستن آدما تاوان داره .
    خوب پس با این تفاسیر فکر نمیکنم دیگه عاشقش باشم . (بین خودمون باشه بعضی وقتا دلم براش تنگ میشه ها)

    کاش منو مریم و تسلیم خدا و سابینا همشهری بودیم و میتونیستیم بعضی وقتا همو ببینیم
    مطمئنا برامون خیلی خوب بود چون کاملا همدیگرو درک مکنیم و میتونیم به هم راهکار بدیم
    ولی بازم خدارو شکر که اینطوری ما رو با هم آشنا کرده تا تنها نباشیم
    من عاشق همتونم مرسی که با حرفاتون نور امید رو تو دلم روشن کردین
    بازم بهم سر بزنید

  2. 3 کاربر از پست مفید barani تشکرکرده اند .

    maryam1363 (شنبه 18 خرداد 92), maryam240 (یکشنبه 18 مرداد 94), تسلیم خدا (پنجشنبه 16 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.