به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به به به سلام به همه دوستای مهربون و با وفای خودم
    من یه روز سر نزدم قبل از اینکه بیام فکر میکردم شاید فقط یه نفر به تاپیکم سر زده باشه
    ولی وقتی محبتای همه تون دیدم اشک شوق تو چشمام جمع شد .پس خدا هواسش بهم هست بنده های خوبشو (شما هارو میگما) واسم فرستاده تا تو ادامه این راه کنارم باشن
    خدا خیرتون بده . اگه بدونین وقتی توجه شما رو نسبت به خودم میبینم چقدر انرژی میگیرم
    براتون بهترینها رو از خدا میخوام

    شمیم عشق عزیز تو پست سوم دلیل جدا شدنو نوشتم اگه وقت داشتی بخون گلم
    شوهر سابقم بهم خیانت نکرد ولی با رفتاراش روح و روان منو داغون کرد حتی یه قسمتم از سلامتی جسمیمو ازم گرفت. یادم رفت اونجا بگم من حتی افسردگی گرفتم و یکسال دارو مصرف کردم .
    خیانت خیلی وحشتناکه ولی بلا هایی که سر من آورد کم نبوده

    تسلیم خدا جون عاشق پستا تم به خصوص اون شکلکهای بامزه ش
    راست میگی همسفر نداشتن خیلی بهتر از همسفر بد داشتنه
    من که با توصیه و راهنماییهای شما واقعا دلم روشن شده واسه آینده همه مون .به خدا تک تکمون میایمو از اتفاقهای خوبمون میگیم
    اگه نگفتیم من اسممو میزارم گلابی .(اینجا آلان یدونه از شکلکهای بامزه تسلیم خدا لازم داره) که من بلد نیستم

    سابینا خانم گل این جز بهترین اتفاقهای رندگیم که شما دوست من شدی
    من قول میدم دختر خوبی باشم منابع رو دقیق میخونم حتی چندبار میخونم جایشم برام قابل فهم نبود میام بهتون زحمت میدم تا بهم توضیح بدین
    من میخوام ترک کنم اره دارم ترک میکنم . میخوام این بند های وابستگی رو از خودم جدا کنم بدون حسرت بودن در کنار (م) یه نفس راحت بکشم و بتونم شاد باشم
    گل آرای گلم الاهی قربون دلت برم اره حتما حتما برات دعا میکنم و امیدوارم هرچه زودتر یه کار خوب خوب برات پیدا بشه
    ولی زیادم خوش به حالم نیست من از اردیبهشت ماه دارم 2 شیفت میرم سر کار هنوز حقوق بهم ندادن روز اول حقوقو پرسیدم گفتن حالا معلوم نیست شما فعلا یک هفته آموزش میبینی بعد از یک هفته کارتون شروع میشه . خلاصه کار ما شروع شد تا 8 خرداد خبری نبود
    منم میخواستم ببینم حقوقم آخه چقدره چون 2 شیفت برام خیلی سخت بود بلاخره با هر سختی بود دوباره پرسیدم
    میدونی بهم چی گفتن ؟ گفت برای شما از اول این ماه یعنی خرداد حقوق حساب میشه و اون یک ماه آموزشی بوده من مشورت آخر رو با شریکم میکنم تا مبلغ حقوقتون مشخص بشه .
    یعنی منو میگی کارد میزدن خونم در نمیومد آخه به من اولش گفته بودن فقط یه هفته آموزشی . خلاصه تا آلانم هنوز بهم نگفتن حقوقم چقدره منم دیگه اصلا روم نمیشه بپرسم
    ولی قبول دارم هرچیه از بیکاری بهتره


    آخ مرسی که درک میکنی 6 سال کم نیست اره به خدا
    گل آرا جونم زندگی همراه خانوادم ااای بد نیست ولی خوبم نیست .باید اعتراف کنم به تنهایی زندگی کردن هم دید خوبی ندارم . مسخره ام نکنید ولی میترسم برام حرف در بیارن
    بعدشم کی از پس خرجش بر میاد منم که هنوز حقوقم مشخص نیست .

    راست راست راستشم اینه نمیخوام بهتون دورغ بگم . میترسم به خاطر تنها زندگی کردن تو شهرم دیگه موقعیتی واسه ازدواج برام پیش نیاد . عصبانی نشیدا احتمال زیاد این طرز فکرم بعد از خوندن منابع و عمل کردن بهش و تغییر نگرشم به خودم و زندگیم عوض میشه
    اره بد نیستا منو تسلیم خدا و سابینا و مریم یه انجمن را بندازیم. انجمن مطلقه ها .اون وقت با کمک هم همه مردای روی کره زمین رو میفرستیم هوا و یه نفس راحت میکشیم به به . (دوستان این یه شوخی بودا جدی نگیرید بخصوص آقایون محترم تالار)
    قربونت برم چه طرز فکر جالبی داری نسبت به متاهل و مطلقه . ولی منم که آلان یه مطلقم به همه متاهل ها با حسرت نگاه میکنم .
    عزیزم .خانمی مرسی که منو قابل میدونی و این قسمت از زندگیتو بهم گفتی
    من کاملا با تو موافقم جدائی جداییه .
    چقدر برات خوشحالم که تو و شوهرت به هم اینهمه علاقه دارین .خوش به حالت . کاش منم ..............
    گل آرا جون وقتی سرگذشتتو برام میگی انگار نور امیدو تو دلم روشن میکنی که زجرهای منم تموم میشن و روزهای خوبم میاد . پس تو با تک تک سلول های بدنت چیزی رو که من آلان دارم میکشمو درک میکنی
    پس منم این روزها رو تموم خاطراتی که باهاش داشتمو یه روزی فراموش میکنم
    قدر زندگیت شوهرت و اون علاقه و احترامی که بینتون هست و بدون چیزی که داشتنش برای من مثل یه آرزوی دست نیافتنیه و به حال تو حسرت میخورم . و از صمیم قلب آرزو میکنم این عشق و علاقه تون به هم روز به روز بیشتر و بیشتر بشه
    با نوشتهات اشکام سرازیر شدن عزیزم . ترک عادت خیلی خیلی سخته منم دارم با تمام وجودم درد میکشم ولی حتم دارم اینا میگذره و من دیگه نمیخوام برگرده و به نبودنش عادت میکنم گل آرا برام خیلی دعا کن

    مرسی ازهمتون که خدا شما رو برام فرستاده تا تو این روز های سخته همراهیم کنید

  2. 3 کاربر از پست مفید barani تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 18 مرداد 94), rozaneh (شنبه 18 خرداد 92), تسلیم خدا (شنبه 18 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.