البته هر زنی تو هچین موقعیتی اون پیام ها رو به همسرش میده
.....
اما به نظر من حس بدبختی و التماس و انتقال میده
با اون چیزهایی که تو پست اول بود یکم متناقضه
یعنی بین دو نوع رفتار تفاوت از مو نازکتره
خیلی سخت شد آدم از کجا بدونه باید این رفتارو کنه
ویرایش مدیرهمدردی:
به هیچ وجه چنین حسی را انتقال نمیده.
اتفاقا حس عشق و دوست داشتن و اعتماد را انتقال می ده
دل فرد را قرص می کنه.
توجه کنید ادبیاتی که فرشته مهربان نوشته اند، به هیچ وجه نه التماس هست، نه غرور، نه به معنی اینست که حق با شوهرش هست.
بلکه ضمن اصلاح اشتباه همسرش، به هیچ وجه منکر خطای خودش نمی شود. و از همه مهمتر همه اینها در قالب یک حس بسیار قشنگ انتقال می کند.
یادتون باشد که همسر ایشون الان صد در صد درگیر احساس خود هست و منطق نقش کمی دارد.
اینجا جای غرور نیست
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)