نمی دونم چجوری بهت بگم منم برون گرام اما نمی تونم نظر بدم انشالله دوستان میان بهت کمک می کنم
انشالله مشکلت حل میشه
تشکرشده 226 در 130 پست
نمی دونم چجوری بهت بگم منم برون گرام اما نمی تونم نظر بدم انشالله دوستان میان بهت کمک می کنم
انشالله مشکلت حل میشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)