به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 19 از 125 نخستنخست ... 9101112131415161718192021222324252627282939495969119 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 181 تا 190 , از مجموع 1246
  1. #181
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام
    خوش اومدی دخترمهربون جان..وای چقد طولانی میشه آخرش جون و عزیز بگم وقتی صفت مهربونی داره ازبقیش صرف نظر میکنم;-)..
    میدااانمممم منم انقد طولانی میشم جاهایی ک منم اشتب نمیشه همون باران خوبه نیاز به فامیلیم (بهاری) نی..نکنه شما ازونایی هستین اسم فامیل باهم صدامیزنید؟!;-)

    غریبی چیه خواهر!شما صابخونه ای (همون صاحب آلاچیقی)
    میومدی ی سلام میدادی رات مینداختیم..


    جناب کامروا دارن بابایی میشن تو تایپیک تصویر ذهنی گفتن... هفته ی پیش هم تو تایپیک حال و احوال گفتن دلم پرتقال و انارو گلپر میخاد...
    جناب کامروا شما اینطورین وای به حال نینیتون.. همش باید پی میوه و غذاهای نایاب باشین..

    جناب روزنه نینی نازتون بزرگ وشلوغ شده حتما؟


    دخترمهربون ساعت 7 ، شبه؟!!!!!
    یا منظورت اینه ک اغلب شب میای؟ باغ ترسناک نی عزیزم.. چند تا فانوس گذاشتیم..


    آره عزیزم منم دلم نمیاد عوضش کنم میترسم بیدارشه.. آخه موقتی گذاشتمش بعدهم بچه ها خوششون اومد بهشون احترام گذاشتم عوضش نکردم..
    نه بیدارشو ندارم..راحت باش شلوغ کن دتر خوبیه، بیدارشد جیغ و داد نمیکنه میاد همدستی شما...

  2. 5 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 26 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 26 خرداد 92), میشل (یکشنبه 26 خرداد 92), دختر مهربون (یکشنبه 26 خرداد 92), صاعد (یکشنبه 26 خرداد 92)

  3. #182
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باران بهاری11 نمایش پست ها
    سلام بچه ها
    به میبینم جناب صابر تشریف آوردن..خوش اومدین..
    آیا منظورتون از بهار منم؟!
    انقد هم منو از یادبردن ک اسممو میگن بهار..
    سلام بر خانم باران
    بهلههههههههههههه بهلهههههههههههه من تشریف آوردم

    و باز هم بهلهههههههههههههههه منظورم شما بودید
    :o
    اینقدر تو تالار معروف هستید که احتیاج نیست اسم کامل بگیم ببخشید می شه یه امضا بدید عایا؟


    بی دل جون ما هم به سایت و قوانینش و جناب مدیر احترام میذاریم..اول اینکه فکرکردم جوک دوم تکراریه!براهمین نذاشتم اونجا..اولی هم وقت نشد و یه دونه نمی صرفید برم تا طنز;-)
    دوم اینجا با درختان کل کل کنم؟! دلم میخاد جو سایت کمی شاد شه همین خود شما گفتین فضای شاد میخام..

    آره جناب صابر اینجا همه دوست همن و دلگیر نمیشن اما بعضی افراد حساسن یا به هر چیزی نباید خندید...
    وقععععععععععععععععععععععا

    حالا بذارین مثل خیلی قبلنا یکم اذیتت کنم;-) جناب صابر بچه ی 4ساله باجنبه و ببر مازندران هستن..
    بهلهههههههههههههه بهلهههههههههههههه تازه بند کفشمم خودم می بندم
    بابا بزرگم یه فامیل داره بین خودمون بمونه اون سه سالشه بهلهههههههههههههه

    یه عکس جدیدم از خودم انداختم حالا می ذارم ببنید:o
    نبودین هم تیمیتون در رفتنا..تایپیک جدید بازکردن یادشون رف ای بابا نمک خورده ی باغیم..
    میدونید الان شبیه کیا شدم؟ازین بچه فضولا ک هی به دیگران خصوصا وقتی پدرشون میاد گزارش میدن..
    هم تیمی های ما همیشه در صحنه حضور پر رنگ دارن بهلهههههههههههه

    میشلی جونم ی بار تعریف کردم خوبه اومدی باغ..باز ک فلنگو بستی..قدرت جونت اجازه نمیده بیای باغ؟راستشو بگو در گوشم..نترس به کسی نمیگم

    پرنده جونم هم از ترس اینکه مبادا بریم خونشون در رفتن..ای بابا نمیایم سبیل قدرتجون میشل رو گرو میذاریم..یکی نی بگه گرو چربطی به موضوع داره.!


    جناب کامروا خیلی تبریک میگم امیدوارم سالم به دنیا بیان و پدرنمونه ای بشین شما لیاقتشو دارین..پدرمادر شدن یکی از قشنگترین حس هاست..
    ی چی دیگه بگم..شاید باورنکنین..اون بار ک تو حال و احوال گفتین بچه ها دارم...پرتقال و انار میخاستین.. من فکرکردم میخاین بگین بچه ها دارم پدر میشم...



    ایام به کامتون بروبچ
    اینم عکس جدید من





    این عکس بعد از دیدن این صحنه گرفته شده
    (دهنم وا موند، خوب به منم بستنی بدید دیگه من که خوشگل ترم )
    بی دل بانو ، باران بهاری لطفا طرز تهیه بستنی رو آموزش دهید با تشکل ببر مازندران

    ویرایش توسط صاعد : یکشنبه 26 خرداد 92 در ساعت 17:51

  4. 4 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 26 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 26 خرداد 92), میشل (یکشنبه 26 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 26 خرداد 92)

  5. #183
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    مرسی باران جان

    دخترمهربون ساعت 7 ، شبه؟!!!!!
    یا منظورت اینه ک اغلب شب میای؟ باغ ترسناک نی عزیزم.. چند تا فانوس گذاشتیم..
    نه دیگه. شب ترسیدم بیام اینجا. گذاشتم صبح بشه بعد اومدم:)


    جناب کامروا دارن بابایی میشن تو تایپیک تصویر ذهنی گفتن
    بله بله. آقای کامروا منم تبریک میگم.
    ایشالا به سلامتی و میمنیت
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  6. 4 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 26 خرداد 92), میشل (یکشنبه 26 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 26 خرداد 92), صاعد (یکشنبه 26 خرداد 92)

  7. #184
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام
    دستم بهتون برسه جناب صابر با سیخ کباب..
    چشاتونو هم مثل آقامحمدخان قاجار..
    حالا از وقتی من و ریحانه جان اومدیم بهتون بدگذشته!!
    هی بشکنه دستی ک نمک نداره.. هم استانی گریزی تا این حد...
    تازه میخاستم براتون آستین بالا بزنم..

    چیه متعجب شدین براچی... رفتم ببینم موضوع کل باغ چی بود ک بهتون خوش گذشت..دیدم همون موقع ماها اومدیم...


    شوخی کردم هرکی هرجور و باهرکی ک دوس داره خوش باشه..فقط شاد باشه..
    آرزوی ما شادی شماست. سازمان دل شاد کن ;-)




    وای بستنی چوبی منم میخام:-(
    اون گربه هه چقد شبیه ملوس خدا بیامرز ماست..


    حالا یه موضوع تعیین کنید ی ذره سرتون سوت بکشه ک حریفمون نمیشید.. (دقت شود موضوع مسئله ای نباشه ک به وجودآورندش خود شخص نباشه و کسی رو خدای ناکرده ناراحت نکنه)

    اینجانب اعلام مینمایم با شوخی هاتون ناراحت نمیشم پس نترسین و تنتون نلرزه موقع حرفیدن..



    ها یچی بگم بخندین هراز گاهی رد شدنی این هوش سیاه رو میبینم درست صحنه کشتن باسیخ رودیدم..تابحال تو این فکر بودم چطور میشه سیخ کباب رو تو گردن یکی فرو کرد..آخه به زورمیشه گوشت رو به سیخ کشید یا اصلا گردن استخونه چطور میشه..
    امروز با انگشتام امتحان کردم دیدم نه گردن نرمه راحت میشه..:-)


    جناب صابر هم تیمیتون حتی نیومدن براتون تشکر بزنن..حضور کمرنگ هم ندارن چه برسه پررنگ..

    الانه ک بیان تیر بارونم کنن الفرار..
    ریحانجونم کجایی..

  8. 2 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 26 خرداد 92), میشل (یکشنبه 26 خرداد 92)

  9. #185
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باران بهاری11 نمایش پست ها
    ..ای بابا نمیایم سبیل قدرتجون میشل رو گرو میذاریم..یکی نی بگه گرو چربطی به موضوع داره.!
    علل روانی داره عزیزم!

    فقطم تو نیستی، رو خودآگاه و ناخودآگاه خیلیا اثر گذاشته! هی مربوط و نامربوط در موردش حرف می زنن!!

    بابا مگه خودتون...

    چی بگم!

    خلایق من غیرت دارم! خواهشا کاری با سیبیل منزل من نداشته باشید!

    به زندگیتون برسید، ای باباااااااااااااااااااااا ااا

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  10. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 26 خرداد 92), باران بهاری11 (سه شنبه 28 خرداد 92)

  11. #186
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام:)

    به همه دوستان خوبم

    میگن باش تا بهتر و بهتر باشم باش تا از اینهمه سر باشم :p

    ما که سر نبودیم اصلاً سر بودن چه جوریه؟ چه طوریه؟

    حماسه که خلق شد روزها هم میگذره باد و مه ابر و اینها هم که سر کارن :p این شکلکه که زبونش بیرونه و من عاشقشم یک شیطونی خاصی تو وجودش ریشه نهفته کرده بیده

    میگه بیا تا گل برافشانیم و کفش هایمان را واکس بزنیم و گاهی میان باورهای غلطمان اندیشه کنیم

    پخ یه کوچولو تو فامیل داریم هی میگفت پخ می خواست خیال خودش ما رو سوپریز کنه پخ پخ پشت دیوال قایم میشد و میگفت پخ

    میگن اگه یه روزی محض بازی با پسرت کشتی گرفتی یا مچ انداختی بذار شکستت بده و شاد شه پدر بودن یعنی این:)، وویگولنزج راست وگویی

    آدم میره تو مایه های تریپ پوریای ولی و رستم و سهراب و ...

    ما که حال و احوالمون منقضی نبوده لیک بی تدبیری خوب نیست امید همه به تدبیر است
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  12. 6 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), ویدا@ (دوشنبه 27 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), باران بهاری11 (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)

  13. #187
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    آی آقا کیوان گفتـــــــــــــــــی! من هم هر وقت بعضی از این تشکر ها رو می بینم یه شاخ گنده رو سرم سبز میشه.

    آقای روزانه (روزنه؟) اگه حال و احوال ات مثل این نوشته هات باشه خدا به دادت برسه. امید شفا دارم.


    فکور جونم من خودم به مجلس جشن کباب دوستان دعوت شدم جات خالی حسابی حماسه ملی رو جشن گرفتیم. اما در مورد جشن کباب تالار واااااالله ما قدرت رو تمام و کمال تفویض کرده بودیم به سر آشپز تالار بهار شادی و همکاران ایشان باران بهاری و فرهنگ و ترانه و ... اما این سر آشپزمون درست از همون روز ناپدید شده! هر کس اثر و نشانی از ایشون پیدا کرد لطفا ایشون رو کت بسته تحویل آشپزخونه بده و خانواده ای رو از نگرانی و معطلی جشن کباب در بیاره.


    میگم راستی تریپ غم و دپرشن و نارضایتی از زندگی و غر و غر این روزها مده؟ مثلا خیلی تریپ فلسفی بودن به آدم میده؟ کلاس آدم رو میبره بالا؟ خواهشا اگه مده به ما هم بگین یه وقت از غافله مد و کلاس عقب نمونیم. برای نمونه من هم یه نمه تریپ نارضایتی بیام:
    کبابی که خوردم یه قسمتهاییش خشک بود یه قسمتهاییش خام! آخه این هم شد زندگی! اصلا له له ام داغون داغون! از دیروز نشستم پای پنجره و به این فکر میکنم که: بعد از ناهار یه چایی و بعد از چایی یه سیگار چقدر می چسبه! وااااای من به سیگار می اندیشم! کباب خام باعث شد حس خیانت هم در من زنده بشه و در این لحظه حتی فکر میکنم دارم وسوسه میشه که به چه روش آسونی میتونم خودمو از این زندگی لعنتی خلاص کنم! آی دریغ و صد افسوس!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد

    ویرایش توسط بی دل : دوشنبه 27 خرداد 92 در ساعت 15:04

  14. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), rozaneh (دوشنبه 27 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 27 خرداد 92), ویدا@ (دوشنبه 27 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), باران بهاری11 (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)

  15. #188
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    بیدل خانوم شما به این چیزایی که نوشتی وویگولی فلسفی؟ :p نکنه تو هم دکترا ی فلسفه داری و گذاشتن تو روابط بین تالار همدردی با تالارهای همسایه ؟ دیلمپاسی ولدی؟ نه جون من؟ این تن بمیره؟ ولد بیدی؟

    روزانه به تو می اندیشم شاید روزنه خیالت را دریابم ! لیک فلسفه بازی خیال با فلسفه بازان زوال فرق فوکوله ولو اندیشه مان یکی بیه. :p
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم

    ویرایش توسط rozaneh : دوشنبه 27 خرداد 92 در ساعت 15:14

  16. 7 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), ویدا@ (دوشنبه 27 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), بی دل (دوشنبه 27 خرداد 92), باران بهاری11 (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)

  17. #189
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    میگم راستی تریپ غم و دپرشن و نارضایتی از زندگی و غر و غر این روزها مده؟ مثلا خیلی تریپ فلسفی بودن به آدم میده؟ کلاس آدم رو میبره بالا؟ خواهشا اگه مده به ما هم بگین یه وقت از غافله مد و کلاس عقب نمونیم. برای نمونه من هم یه نمه تریپ نارضایتی بیام:
    کبابی که خوردم یه قسمتهاییش خشک بود یه قسمتهاییش خام! آخه این هم شد زندگی! اصلا له له ام داغون داغون! از دیروز نشستم پای پنجره و به این فکر میکنم که: بعد از ناهار یه چایی و بعد از چایی یه سیگار چقدر می چسبه! وااااای من به سیگار می اندیشم! کباب خام باعث شد حس خیانت هم در من زنده بشه و در این لحظه حتی فکر میکنم دارم وسوسه میشه که به چه روش آسونی میتونم خودمو از این زندگی لعنتی خلاص کنم! آی دریغ و صد افسوس!

    وای خدای من ...
    بدتر از همه اینه که تو تابستون از بیرون بیای گرمتم باشه بعد یخچالتونم از این مخزنی باشه آبش لیوانو برداری ببری فشار بدی هیچ آبی نیاد( مخزنش خالی باشه) یعنی دلت میخواد بشینی گریه کنی
    یا وقتی برین مهمونی شام سوپ داشته باشن!!!
    اگه من بخوام از این دردهای زندگیم برات بنویسم که خوشدکشی میکنی
    اون دردهای بالا چیزهای شوخی بود دردهای اصلی همین هاس اصلا
    اینکه روسری جدید نداری
    چادرتو باید اتو کنی ...
    مرتب کردن تخت بعد از بیدار شدن از خواب که کاش یه چوب جادووی داشتی مرتب میشد خودش
    وقتی قبض میاد و تو به این فکر میکنی که چقدر سخته باید بری الان پای کامپوتر پرداخت کنی ( تا حالا 24 ساعته پای پی سی بودیا اما الان دیگه از کنارشم رد نمیشی)
    فلش کارتهای زبانی که نخوندی و هر روز چشمک میزنه رو میزن آخر باید برشون داری بزاری تو کشو!!!
    حالا اینا به کنار شما فکر کن الان بدون ستار زدن شهباز ما چجوری به زندگی ادامه بدیم

    نه تو رو خدا با وجو د این همه مشکل ریز و درشت که من بخوام بنویسم سه روز طول میکشه اونوقت این تاپیکو ببین
    یعنی من اگه بخوام یه زمانی با خواستگارم از این جوور مشکلاتو مطرح کنم طرف میره خود کشی میکنه
    زیر چونم چند تا موی زاید داره!!! تازه درمانم شده!!! بعد من مثلا یکی از مشکلاتم اینه که ببین خواستگار عزیز همین الان ممکنه عاشقت باشم و بخوام همه زندگیمو بریزم به پات اما تو کمتر از 24 ساعت مممکنه نظرم عوض شه و تو رو وقتی از طناب دار بالای تخت دونفرمون آویزونی تصور کنم امیدوارم این به نظرت مشکل حادی نباشه

    - - - Updated - - -

    اما راجع به تشکر !! گاهی یه تشکر مثلا از مدیر یا فرشته یا کیوان یا مخصوصا حامد باعث مشه از فکر خودکشی منصرف شی
    یا تشکر یکی دیگه مثل و...( نمیگم :o) باعث میشه دکمه کامپوترو از همون پایین بزنیو خاموشش کنی
    تشکر خیلی مهمه اونو جدی بگیرین
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  18. 6 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 27 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), باران بهاری11 (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)

  19. #190
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام بچه ها
    خوبین؟خوشین؟

    هی میخام نحرفم مگه میذارین..
    اینجا سایت همدردی می باشد و اعضا نیاز به همدردی دارن تا لاقل دلشون خوش باشه ملت هستن..
    وقتی فقط دکمه تشکر داره طرف چجوری بفهمه همدردشیم؟؟!!؟!همه جا هم نمیشه پست گذاشت ترافیک زیادمیشه...ها فهمیدم طرف علم غیب داره یا پستهاش چشم دارن میبینن ما اومدیم و درکش کردیم و دلمون خاست هرچه زودترخوب شه.. خودتون ک استادین این تشکرولایکا و همدردی چقد تو روحیه ی افراد موثره..
    اگ هم جاهایی مثل حال و احوال وباغ و جاهایی ک تشکر باعث سوتفاهم تایید پست نمیشه بهتره برا اعضا فرق قائل نشیم..چون اینجا همه خوبن و با دوخط نوشته ی اعضا، ردیف خوب و بد نمیشه گذاشت..


    انقدم ایراد از زمین و زمان نگیریم چون خودمون هم کم عیب نداریم..دل و فکرمون رو باید اونقد بزرگ کنیم تا غمها توش گم شه..

    عذرمیخام اگ حرفام دلهای لطیفتر از گلتون رو خراشید..

    شادوسربلندباشین

  20. 6 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), rozaneh (دوشنبه 27 خرداد 92), ویدا@ (دوشنبه 27 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)


 
صفحه 19 از 125 نخستنخست ... 9101112131415161718192021222324252627282939495969119 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.