سلام بچه ها
به میبینم جناب صابر تشریف آوردن..خوش اومدین..
آیا منظورتون از بهار منم؟!
انقد هم منو از یادبردن ک اسممو میگن بهار..
سلام بر خانم باران
بهلههههههههههههه بهلهههههههههههه من تشریف آوردم
و باز هم بهلهههههههههههههههه منظورم شما بودید:o
اینقدر تو تالار معروف هستید که احتیاج نیست اسم کامل بگیم ببخشید می شه یه امضا بدید عایا؟
بی دل جون ما هم به سایت و قوانینش و جناب مدیر احترام میذاریم..اول اینکه فکرکردم جوک دوم تکراریه!براهمین نذاشتم اونجا..اولی هم وقت نشد و یه دونه نمی صرفید برم تا طنز;-)
دوم اینجا با درختان کل کل کنم؟! دلم میخاد جو سایت کمی شاد شه همین خود شما گفتین فضای شاد میخام..
آره جناب صابر اینجا همه دوست همن و دلگیر نمیشن اما بعضی افراد حساسن یا به هر چیزی نباید خندید...
وقععععععععععععععععععععععا
حالا بذارین مثل خیلی قبلنا یکم اذیتت کنم;-) جناب صابر بچه ی 4ساله باجنبه و ببر مازندران هستن..
بهلهههههههههههههه بهلهههههههههههههه تازه بند کفشمم خودم می بندم
بابا بزرگم یه فامیل داره بین خودمون بمونه اون سه سالشه بهلهههههههههههههه
یه عکس جدیدم از خودم انداختم حالا می ذارم ببنید:o
نبودین هم تیمیتون در رفتنا..تایپیک جدید بازکردن یادشون رف ای بابا نمک خورده ی باغیم..
میدونید الان شبیه کیا شدم؟ازین بچه فضولا ک هی به دیگران خصوصا وقتی پدرشون میاد گزارش میدن..
هم تیمی های ما همیشه در صحنه حضور پر رنگ دارن بهلهههههههههههه
میشلی جونم ی بار تعریف کردم خوبه اومدی باغ..باز ک فلنگو بستی..قدرت جونت اجازه نمیده بیای باغ؟راستشو بگو در گوشم..نترس به کسی نمیگم
پرنده جونم هم از ترس اینکه مبادا بریم خونشون در رفتن..ای بابا نمیایم سبیل قدرتجون میشل رو گرو میذاریم..یکی نی بگه گرو چربطی به موضوع داره.!
جناب کامروا خیلی تبریک میگم امیدوارم سالم به دنیا بیان و پدرنمونه ای بشین شما لیاقتشو دارین..پدرمادر شدن یکی از قشنگترین حس هاست..
ی چی دیگه بگم..شاید باورنکنین..اون بار ک تو حال و احوال گفتین بچه ها دارم...پرتقال و انار میخاستین.. من فکرکردم میخاین بگین بچه ها دارم پدر میشم...
ایام به کامتون بروبچ
علاقه مندی ها (Bookmarks)