سلام هستی.
خوبی؟
کی نپرسید؟
که جای خالیتو احساس نکرد؟
کی براش مهم نبود؟
چرا دلتنگ نشدیم؟
چرا؟
بگو از حال و احوالت.
پسرت بزرگ شده؟
حالش خوبه؟
خودت خوبی؟
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام هستی.
خوبی؟
کی نپرسید؟
که جای خالیتو احساس نکرد؟
کی براش مهم نبود؟
چرا دلتنگ نشدیم؟
چرا؟
بگو از حال و احوالت.
پسرت بزرگ شده؟
حالش خوبه؟
خودت خوبی؟
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
reihane_b (چهارشنبه 29 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 04 مرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 29 خرداد 92), هستی (جمعه 04 مرداد 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 29 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)