فری گیتم قطع شد نشد پیام بفرستم
این خدا نمیزاره که
من حرفی ندارم بش بزنم دوس دارم صداشو بشنوم
- - - Updated - - -
درواقع میخواستم براش بنویسم دوست دارم و ناراحت میشم دخترای دیگه میرن عکسهاشو لایک میکننن![]()
تشکرشده 1,946 در 612 پست
فری گیتم قطع شد نشد پیام بفرستم
این خدا نمیزاره که
من حرفی ندارم بش بزنم دوس دارم صداشو بشنوم
- - - Updated - - -
درواقع میخواستم براش بنویسم دوست دارم و ناراحت میشم دخترای دیگه میرن عکسهاشو لایک میکننن![]()
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
Lnaz (چهارشنبه 29 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)