به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 86

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    در مورد دایی تان هم باید بگویم به هیچ عنوان با او ارتباط نداشته باشید چون با یادآوری خاطرات گذشته هم بیشتر تحریک می شوید و هم رنج می کشید. به علاوه او آدم بسیار فاسدی است که با محارمش این کار را کرده است. در قانون برای چنین کاری اعدام تعیین شده است . بدون اینکه عفو و بخششی در کار باشد.حتی یک کلمه حرف هم با او نزنید. و تا می توانید از او دور شوید. اگر هم خواست حرفی بزند صریحا بگویید حرفی با او ندارید و باید از شما دوری کند. خیلی قاطع و محکم. حالا هم از آن ماجرا سال ها گذشته و هم شما دیگر دختربچه نیستید که بترسید بنابراین بهتر است به مادرتان قضیه را بگویید تا با شما همکاری کند.
    این غلطه
    حرف درست اینه
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    بخشیدن دیگران خیلی سخت هست ... واقعا تلاش بالایی میخواد ، خصوصا اینکه " دیگران" یا اعضائ خانوادمون باشن یا افرادی که به نحوی زیاد می بینیمشون و باهاشون سروکار داریم
    به نظرم اگر با این دید نگاه کنیم که
    آنها خود، قربانیِ قربانیان دیگر هستند ...
    آنها نیازمند کمک و هم حسی هستند....
    آنها نیازمند دعا هستند تا به راه درست هدایت شوند...
    آنها نیازمندانی هستند که خود از عجزو ناتوانی خود بی اطلاع هستند....
    کم کم می توانیم در دلمون ببخشیمشون
    چرا که با بخشیدن آنها درحقیقت خودمون را از اسارتِ فکر کردن به آنها آزاد می کینم ... از اسارت انتقام ...از اسارت تلافی ... از اسارت درگیری ذهنی ....
    بعد از بخشش ، احساس رها شدن داری ... احساس غرور ... احساس سبکی ....
    شما که پایه های مذهبی داری .... خوب می دونی که همه ما از روح خدا در وجودمون هست ... و هدف نهایی زندگی مون، رسیدن به همون خداست ....
    پس چرا مثل خدا نباشیم؟!
    بخشش از صفات بارز خداست ...
    لاف نمی زنم ... مرحله به مرحله تجربه کردنِ "بخشش " را برایت نوشتم ... تجربه اش کرده ام ، تجربه اش کن !

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها



    به این فکر کن که اون افراد هم اگر درست مراقبت

    شده بودند اگر درست هدایت شده بودند هرگز دست به آزار شما یا هر کس دیگری نمی زدند چون بوده و هستند هزاران پسری که چنین کاری نکرده و نمی کنند

    پس لزوماً اونها را در آن موقعیت سنی جانی نبین و آنچه برای خودت اتفاق افتاده را فاجعه ای جبران ناپذیر . تو نسیت به بعضی هایی که آسیب جسمی دیده اند

    اون هم از بزرگسال یا حتی از محرم خود خیلی وضعیتت بهتره اما چون حساس هستی آن خاطره را برای خود نگه داشته ای و آزردگی و آسیب روحی آن

    دامنگیرت شده . انتظار اینکه حتماً بلایی سر آنها بیاید یعنی انتظار مجازات که البته مجازات حق آنها هست در صورتی که از کار خود پشیمان نباشند و توبه

    نکرده باشند و .... برای تو جز درد چیزی به همراه نداره . بهتره کلاً تمرکزت را از این مسئله و موضوع بیرون بیاری و رفته رفته چنان با این افراد که مواجه می شوی

    توقف فکر را در پیش گرفته باشی که اصلاً انگار اتفاقی نیافتاده بوده .

    و در نهایت اینکه تو معتقدی و به خدا اعتقاد داری و این امتیازی هست که می تونی از آن بهره بگیری . یعنی به کسی اعتقاد داری که منشاء

    آرامش و آسایش و درمان هر دردی هست . از او بخواه یاریت کند که این موضوع را در درون حل کنی و فراموش کنی .

    الان مشکل تو فقط خود ارضاییه
    نظر شخصی و تجربه من درباره اون انجمنی که دوستان معرفی کردن(کانون ترک خودارضایی) اینه که اونجا عضو نشی چون سخت میکنه کارتو و بیشتر در معرض تحریک قرار میگیری
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  2. 4 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 16 تیر 92), reihane_b (پنجشنبه 30 خرداد 92), roze sepid (پنجشنبه 30 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 01 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. (کتاب من کودک من نويسنده : جان برادشاو) قابل توجه ani عزیز
    توسط s@h@r در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 19:51
  2. هنر نويسندگي!
    توسط fnh63 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 173
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 خرداد 91, 16:22
  3. سايت دکتر مصفا نويسنده کتاب تفکر زائد ،رابطه و .....
    توسط termeh در انجمن معرفی سایت های روانشناسی،مشاوره ازدواج و خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 تیر 88, 16:54
  4. هر فرشته اي که مي تونه و حرفي داره برا گفتن بنويسه و کمکم کنه .
    توسط چه کنم؟ در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آذر 87, 10:39
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.