به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستای گلم
    سلام مخصوص به گل آرا جونم
    مرسی بد نیستم خدا رو شکر دارم سری مطالب جوان بودم و میخونم و فهمیدم که شخصیت وابسته و مهر طلب دارم فهمیدم که اعتماد به نفس منفی دارم و حرمت نفس ندارم
    و اینقدر ناامیدم که نگو مگه میشه این همه مشکل و تو وجودم حل کنم و به یه آدم نرمال و معمولی تبدیل بشم ؟
    تازه یه خبر بدم دارم البته شاید این مثل اتفاقهای دیگه زندگیم ظاهرش بد باشه و بعدا معلوم شه به خیر و صلاحم بوده.
    یادتونه گفته بودم 2 ماه میرم سر کار اونم 2 شیفت از 9 صبح تا 1. 1.5 بعد ظهر از 4.5 تا 9 شب
    خیلی خسته میشدم وحقوقمو بهم نگفته بودن (البته من 2بار پرسیدم که از جواب دادن طفره رفت)
    در ضمن من حسابدار هستم و شغلم از لحاظ مالی حساسه و مسولیت زیادی به خاطره پولها و چک ها به گردنمه.
    امروز بهم گفت حقوق خودم و منشی و بقیه پرسنل رو پرداخت کنم حقوق منو منشی یکی بود اونم 300 هزار تومان
    فکرشو بکن من با منشی که فقط تلفن جواب میده و وقت مراجعه کننده ها رو هماهنگ میکنه و کارش مسولیت سنگینی نداره
    (یعنی اگه اشتباهی بکنه تبعات بدی نداره) یکیه. ولی من با پول و چکهایی که اکثرا در وجه حامل و با مبلغ حداقل 1 میلیونه
    با کلی استرس با منشی یه حقوق بهم داد . تازه یه ماهم که اصلا بهم حقوق نداد کلی خورد تو ذوقم و گفتم نمی تونم با این حقوق 2 شیفت بیام . اونم گفت باشه مشکلی نیست فقط یه هفته زمان بده تا جایگزین پیدا کنم.

    خیلی ناراحتم میخوام یه کار یک شیفت پیدا کنم .

    به خدا تو این یه ماه برای هیچ کاری وقت نداشتم چون کل وقت مفید شبانه روزم اینجا میگذشت . ولی خوب اینم نشد
    اره گل آرا جونم منم میدونم روزهای سخت میگذرن و جاشونو به روزهای خوب میدن. واقعا ازت ممنونم که با تک تک حرفات بهم امیدواری میدی مهربونم
    در ضمن منم به جز اون ضربه هایی که از اون 6 سال زندگی مشترک خوردم (قبلا گفتم چیا بوده ) از سال 88 درست 3 سال بعد از ازدواجم دچار سردرد میگرنی شدم . عین دوست شما. ولی از اینا گذشته از ته ته قلبم برای دوستت خوشحالم و براش آرزوی خوشبختی میکنم
    بچه های مهربون همدردی برام حسابی دعا کنید . واقعا ممنونم از همتون
    ویرایش توسط barani : شنبه 01 تیر 92 در ساعت 20:01

  2. 3 کاربر از پست مفید barani تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 18 مرداد 94), rozaneh (شنبه 15 تیر 92), شیدا. (شنبه 01 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.