
نوشته اصلی توسط
noghte sare khat
کاش به جای خواهرت به زندگی خودت اهمیت می دادی
این سناریو رو من هم دیدم آخر فیلم دو تا نتیجه داشت اولیش از بین رفتن آبرو و شخصیت زن و شوهر یعنی هر دوشون و دومی بدتر از قبلی این دو نفر هیچکدوم با فامیل و دوستان و آشنایانشون رفت و آمد ندارن زنه کارش و اداره اش شد همه سرگرمیش و زندگیش حتی شوهرش،مرده هم که دیگه آب از سر گذشته است پس خیلی راحت بدون شرم و حیا خانم بازیش رو می کنه
یه بار سرک کشیدی توی زندگی خواهرت فهمیدی شوهرش داره عیاشی می کنه و از دستش دادید و بار دوم خواهرت رو از دست خواهی داد
در پناه حق
علاقه مندی ها (Bookmarks)