من نه تخصص دارم و نه دکترم اما نشانه هایی که گفتید در بیماری روانی "اختلال شخصیت دوقطبی" دیده میشه|
حتما با ی روانپزشک (قبل مشاوره حضوری یا مجازی ) ویزیت بشید! نگران نشید اما هرچی سریعتر بفهمید چیزی هست یا نه(که انشالله نباشه) بهتره!
تشکرشده 2,441 در 754 پست
من نه تخصص دارم و نه دکترم اما نشانه هایی که گفتید در بیماری روانی "اختلال شخصیت دوقطبی" دیده میشه|
حتما با ی روانپزشک (قبل مشاوره حضوری یا مجازی ) ویزیت بشید! نگران نشید اما هرچی سریعتر بفهمید چیزی هست یا نه(که انشالله نباشه) بهتره!
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
anjelaa (چهارشنبه 05 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)