خانمی
حرف های شما را اینطور متوجه شدم که در چند تا نکته اشاره می کنم:
1. دوستش داشتی، از ایشان درخواست ازدواج کردی، پس قبول داشته و به ازدواج رسیده .....
2. خیانت کردی یعنی یه اشتباه بزرگ اما با عذرخواهی و تکرار نکردن موضوع نشان دادی که نمی خوای زندگیت را خراب کنی
3. هر دو پرخاشگر هستید و نمی توانید با هم صحبت کنید و دوری هم را هم نمی تونید تحمل کنید ..... یعنی حرفهای زیادی بوده و هست که باید گفته می شده ولی ابراز نشده
4. شما دوستش دارید و می خواهید زندگی ایشان را بهبود بدید متاسفانه فکر می کنید با جدایی شما، زندگی خوبی خواهند داشت
5. ایشان دوستتان دارند و شما را بخشیدند وگرنه آقایان با خودشان که دیگه تعارفی ندارند و منتظر شما و برگشت به زندگی شما بودند (حدود 9 سال کم نیست حتی بدون رابطه جنسی)
6. یه جوری می خوای زندگیتو درست کنی و یه بار می گی بچه دار بشوم و بار دیگه طلاق و ... به جای خراب کردن، زندگی را از نو،دوباره بساز
دوباره تلاش کن نه به شیوه گذشته ، این بار خیلی لطیف و عاشقانه چون تو و همسرت حتما می تونی و لیاقت زندگی خوب و شاد را دارید و خدا فرصت زندگی به شما عطا کرده پس غنیمت بشمار فرصت را
7. میگی که تنوع طلب هستی و دنبال یه رابطه دیگه ..... میدونی مشکل از کجاست؟؟؟؟ چون در ابتدا لذت را چشیدی و خیلی زود از هم جدا شدید و هر دو جوان و پر انرژی هستید پس خواهان تمامی جوانب یه زندگی سالم ولی چون نمی تونید با هم دیگه باشید به فکر دیگری می افتی... من میگم این اشتباه بدی هست وقتی همسر داری باید انتظارات معقول و درست همدیگر را پاسخ بدید فقط با تدبیر کارتو پیش ببر، شاید سخت و وقتگیر باشه اما این موضوع را خوب بدون:
*** با تدبیر در مشکل اصلی ، خیلی بهتر از افکار نادرست جواب می گیری***
فقط خواهشا خسته نشو و تلاش کن، قدم اول از شما و باقی اش با لطف خداوند، مطمئنا همسرت هم راه می افته و همراهیت می کنه
حرف هایی که فکر میکنم باید اجرا کنید و نتایجش را ببینید:
*** شما بپذیرید که حالا یه دختر هستید نه یه پسر. پس یه دختر خوب و عاقل و عاشق زندگی با همسر باشید
*** افکار ناراحت کننده و منفی را از خودتان دور کنید. منفی بافی .... تعطیل
*** شما با نوشتن گذشته آزار دهنده خودتان روی کاغذ و از بین بردن آنها، روح و روان خودتان را از آسیب و خودآزاری رها کنید ... یعنی خودتان را ببخشید
خیلی سخت نگیرید و خودتان را مقصر تمام مشکلات عالم و آدم ندونید. فقط مشکل زندگی خودتان را حل کنید
*** خوب حجابت را که می گی خوبه، رفتارت هم در شان استادی هست .... یعنی ویژگی های مثبتی که داری
حالا ویژگی های خودت را بنویس و خواسته های همسرت.... این لیست را واسه خودت تهیه کن و هر کدام که عملی تر بود را دنبال کن و سخت نگیر. موفق می شوی
*** باید بتونی با رفتار و ظرافت های خوب و مهربانی خودت محیط زندگی را برای همصحبتی و گفتگو و پیدا کردن راه حل های دو طرفه باز کنی
**** به بچه دار شدن در این موقعیت اصلا اصلا اصلا فکر نکن ... به موقعش انشاله یه بچه خوب و سالم را به زندگیتان هدیه میدی تا بهترین پدر و مادر براش باشید نه یه محیط پر از جنگ و دعوا ...
*** به این لینک سر بزن و خیلی سخت نگیر
http://www.hamdardi.net/thread28833-1.html
زندگی را با همسرت دوباره بساز. خوب و خواستنی و شاد :o
- - - Updated - - -








علاقه مندی ها (Bookmarks)