به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 84

Threaded View

  1. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 تیر 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    49

    تشکرشده 43 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانمی

    حرف های شما را اینطور متوجه شدم که در چند تا نکته اشاره می کنم:

    1. دوستش داشتی، از ایشان درخواست ازدواج کردی، پس قبول داشته و به ازدواج رسیده .....

    2. خیانت کردی یعنی یه اشتباه بزرگ اما با عذرخواهی و تکرار نکردن موضوع نشان دادی که نمی خوای زندگیت را خراب کنی

    3. هر دو پرخاشگر هستید و نمی توانید با هم صحبت کنید و دوری هم را هم نمی تونید تحمل کنید ..... یعنی حرفهای زیادی بوده و هست که باید گفته می شده ولی ابراز نشده

    4. شما دوستش دارید و می خواهید زندگی ایشان را بهبود بدید متاسفانه فکر می کنید با جدایی شما، زندگی خوبی خواهند داشت

    5. ایشان دوستتان دارند و شما را بخشیدند وگرنه آقایان با خودشان که دیگه تعارفی ندارند و منتظر شما و برگشت به زندگی شما بودند (حدود 9 سال کم نیست حتی بدون رابطه جنسی)

    6. یه جوری می خوای زندگیتو درست کنی و یه بار می گی بچه دار بشوم و بار دیگه طلاق و ... به جای خراب کردن، زندگی را از نو،دوباره بساز

    دوباره تلاش کن نه به شیوه گذشته ، این بار خیلی لطیف و عاشقانه چون تو و همسرت حتما می تونی و لیاقت زندگی خوب و شاد را دارید و خدا فرصت زندگی به شما عطا کرده پس غنیمت بشمار فرصت را

    7. میگی که تنوع طلب هستی و دنبال یه رابطه دیگه ..... میدونی مشکل از کجاست؟؟؟؟ چون در ابتدا لذت را چشیدی و خیلی زود از هم جدا شدید و هر دو جوان و پر انرژی هستید پس خواهان تمامی جوانب یه زندگی سالم ولی چون نمی تونید با هم دیگه باشید به فکر دیگری می افتی... من میگم این اشتباه بدی هست وقتی همسر داری باید انتظارات معقول و درست همدیگر را پاسخ بدید فقط با تدبیر کارتو پیش ببر، شاید سخت و وقتگیر باشه اما این موضوع را خوب بدون:

    *** با تدبیر در مشکل اصلی ، خیلی بهتر از افکار نادرست جواب می گیری***

    فقط خواهشا خسته نشو و تلاش کن، قدم اول از شما و باقی اش با لطف خداوند، مطمئنا همسرت هم راه می افته و همراهیت می کنه

    حرف هایی که فکر میکنم باید اجرا کنید و نتایجش را ببینید:

    *** شما بپذیرید که حالا یه دختر هستید نه یه پسر. پس یه دختر خوب و عاقل و عاشق زندگی با همسر باشید

    *** افکار ناراحت کننده و منفی را از خودتان دور کنید. منفی بافی .... تعطیل

    *** شما با نوشتن گذشته آزار دهنده خودتان روی کاغذ و از بین بردن آنها، روح و روان خودتان را از آسیب و خودآزاری رها کنید ... یعنی خودتان را ببخشید

    خیلی سخت نگیرید و خودتان را مقصر تمام مشکلات عالم و آدم ندونید. فقط مشکل زندگی خودتان را حل کنید

    *** خوب حجابت را که می گی خوبه، رفتارت هم در شان استادی هست .... یعنی ویژگی های مثبتی که داری
    حالا ویژگی های خودت را بنویس و خواسته های همسرت.... این لیست را واسه خودت تهیه کن و هر کدام که عملی تر بود را دنبال کن و سخت نگیر. موفق می شوی

    *** باید بتونی با رفتار و ظرافت های خوب و مهربانی خودت محیط زندگی را برای همصحبتی و گفتگو و پیدا کردن راه حل های دو طرفه باز کنی

    **** به بچه دار شدن در این موقعیت اصلا اصلا اصلا فکر نکن ... به موقعش انشاله یه بچه خوب و سالم را به زندگیتان هدیه میدی تا بهترین پدر و مادر براش باشید نه یه محیط پر از جنگ و دعوا ...

    *** به این لینک سر بزن و خیلی سخت نگیر

    http://www.hamdardi.net/thread28833-1.html

    زندگی را با همسرت دوباره بساز. خوب و خواستنی و شاد :o

    - - - Updated - - -

  2. کاربر روبرو از پست مفید رها92 تشکرکرده است .

    majid_k (جمعه 07 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.