بهترین راه اینه که مستقیم با خودش حرف بزنید و بگید احساستون بهش خوبه و فکر میکنید اون نظر واقعیشو نگفته و حتا بگید فکر میکنید عموش داره عمدا سنگ میندازه وسط! با خودش صحبت کنید چندتا حسن دیگم داره! اول اینکه جواب سوالاتونو مستقیم میگیرید و در ثانی ممکنه جمله ای ازش بشنوید که کاملا آروم بشید و فراموشش کنید...! باهاش شجاعانه تماس بگیرید و محکم حرفاتونو بزنید!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)