به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 تیر 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    49

    تشکرشده 43 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهاری عزیز

    نمی خواهم بد بین باشی، خودت را خوب بشناس، اگر قبول داری و یه جورایی ، مرد در زندگی شما جایگاه وی‍ژه ای داره و هرگز به خودت اجازه بی احترامی و اعتراض نمی دی می تونی زندگی خوبی داشته باشی و برات آرزوی خوش بختی دارم

    تمام نوشته ها فقط نظر خودمه

    3 مورد اولتان را کاملا درک می کنم(با توجه به نامزدی که داشتم که دقیقا از جنس نامزد شماست، خوش تیپ و خوش اخلاق(به گفته تمام اساتیدش، برترین استاد زمینه خودش شده و تمام شاگردانش عاشقش هستن و کلاس هاش همیشه شلوغه ) بهترین کار و درآمد، فوق العاده حساس و مهربان ولی حساسیت هاش منو عذاب داد و خانواده خوب و هم کفو ولی خودش نساخت،
    فوق العاده با اعتماد به نفس و خوش بیان اما استفاده در تضعیف نفس همسر
    )

    قبلا یه تاپیک بود که دختر خانم، شده بود مادر و باز هم از دست همسرش، که استادی با این اخلاقیات بود مشکلات بدی داشت

    یعنی با وجود اینکه به عنوان تیتر بیان کردید برای شما مهم و حیاتی هست اما برای مرد، اولویت اول هست.
    نه نگاهی به غریبه و نه نگاهی به شما، یه جورایی بعد از یه مدت باید کل رابطه های اجتماعی و دوستانه خودتان را به خانم ها محدود کنید (اگر این زندگی را خوب و خوش بخواهید مطمئنا با زبان خوش خودتان این کار را خواهید کرد)

    شما را فقط برای خودش می خواهد و نه دیگری، حتی ممکنه بعد چند ماه، پدر و مادر و خواهر و برادر شما هم از لیست ارتباطات شما و ایشان جدا بشوند

    حالا یکم 2 دل موندم .من دوست ندارم همش بهم گیر بدن
    درسته این حالات برای برخی آقایان، کاملا عادی است اما برای خانمهایی چون من و شما، که بیان کردید خودتان اصول انسانی و اجتماعی را رعایت می کنیم اصلا کار ساده ای نیست. یعنی باید این شرایط را تحمل کرد نه آنکه مشکلی نداشته باشیم، یکی همش گیر بده، ناراحت می شویم آخه خودمان نهایت دقت را می کنیم ولی از دیدگاه طرف مقابل، گویا خودمان متوجه اوضاع نیستیم (نمی فهمیم و یا شعور نداریم)

    یعنی اگر به یه مرد گفته بشه که این کار شما(نگاه کردن به دختر دیگه، سیگار کشیدن، حرف های زشت، ارتباط اجتماعی بد و دعوا و ...) درست نیست، انگار کفر گفته شده ولی درباره خانم ها گویا شعور ندارن تا درست را از نادرست تشخیص بدهند.

    من خوب می فهمم وقتی میگی که ایشان گفته چادر، یعنی باید چادر سر کنی، نه یه کلمه بیشتر نه کمتر. و مطمئن باش با شما تعارف نداره، حتی اگه دختر پیغمبر باشی و حجابتان هم کامل، باید چادر سر کنید.... اگر قبول دارید و به هیچ عنوان زیرش نمی زنید پس این مورد از کل قضیه، حله

    توجه کنید که کنج خانه و خلوت تنهایی، رستوران و جاهای خلوت بهترین گزینه برای اوقات تفریحتان خواهد بود

    و خیلی موارد دیگه ...فعلا همین تا بعد
    امیدوارم بهترین تصمیم را بگیری و خوشبخت بشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید رها92 تشکرکرده است .

    matinalone (جمعه 07 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 96, 14:47
  2. خواستگار غیرتی و تا عقایدشو قبول نمیکنم میگه تموم کنیم
    توسط عسل28 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 96, 22:22
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. بی ثباتی احساسی خواستگارم.
    توسط Eram در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.