بهاری عزیز
نمی خواهم بد بین باشی، خودت را خوب بشناس، اگر قبول داری و یه جورایی ، مرد در زندگی شما جایگاه ویژه ای داره و هرگز به خودت اجازه بی احترامی و اعتراض نمی دی می تونی زندگی خوبی داشته باشی و برات آرزوی خوش بختی دارم
تمام نوشته ها فقط نظر خودمه
3 مورد اولتان را کاملا درک می کنم(با توجه به نامزدی که داشتم که دقیقا از جنس نامزد شماست، خوش تیپ و خوش اخلاق(به گفته تمام اساتیدش، برترین استاد زمینه خودش شده و تمام شاگردانش عاشقش هستن و کلاس هاش همیشه شلوغه) بهترین کار و درآمد، فوق العاده حساس و مهربان ولی حساسیت هاش منو عذاب داد و خانواده خوب و هم کفو ولی خودش نساخت،
فوق العاده با اعتماد به نفس و خوش بیان اما استفاده در تضعیف نفس همسر
)
قبلا یه تاپیک بود که دختر خانم، شده بود مادر و باز هم از دست همسرش، که استادی با این اخلاقیات بود مشکلات بدی داشت
یعنی با وجود اینکه به عنوان تیتر بیان کردید برای شما مهم و حیاتی هست اما برای مرد، اولویت اول هست.
نه نگاهی به غریبه و نه نگاهی به شما، یه جورایی بعد از یه مدت باید کل رابطه های اجتماعی و دوستانه خودتان را به خانم ها محدود کنید (اگر این زندگی را خوب و خوش بخواهید مطمئنا با زبان خوش خودتان این کار را خواهید کرد)
شما را فقط برای خودش می خواهد و نه دیگری، حتی ممکنه بعد چند ماه، پدر و مادر و خواهر و برادر شما هم از لیست ارتباطات شما و ایشان جدا بشوند
درسته این حالات برای برخی آقایان، کاملا عادی است اما برای خانمهایی چون من و شما، که بیان کردید خودتان اصول انسانی و اجتماعی را رعایت می کنیم اصلا کار ساده ای نیست. یعنی باید این شرایط را تحمل کرد نه آنکه مشکلی نداشته باشیم، یکی همش گیر بده، ناراحت می شویم آخه خودمان نهایت دقت را می کنیم ولی از دیدگاه طرف مقابل، گویا خودمان متوجه اوضاع نیستیم (نمی فهمیم و یا شعور نداریم)حالا یکم 2 دل موندم .من دوست ندارم همش بهم گیر بدن
یعنی اگر به یه مرد گفته بشه که این کار شما(نگاه کردن به دختر دیگه، سیگار کشیدن، حرف های زشت، ارتباط اجتماعی بد و دعوا و ...) درست نیست، انگار کفر گفته شده ولی درباره خانم ها گویا شعور ندارن تا درست را از نادرست تشخیص بدهند.
من خوب می فهمم وقتی میگی که ایشان گفته چادر، یعنی باید چادر سر کنی، نه یه کلمه بیشتر نه کمتر. و مطمئن باش با شما تعارف نداره، حتی اگه دختر پیغمبر باشی و حجابتان هم کامل، باید چادر سر کنید.... اگر قبول دارید و به هیچ عنوان زیرش نمی زنید پس این مورد از کل قضیه، حله
توجه کنید که کنج خانه و خلوت تنهایی، رستوران و جاهای خلوت بهترین گزینه برای اوقات تفریحتان خواهد بود
و خیلی موارد دیگه ...فعلا همین تا بعد
امیدوارم بهترین تصمیم را بگیری و خوشبخت بشی







) بهترین کار و درآمد، فوق العاده حساس و مهربان ولی حساسیت هاش منو عذاب داد و خانواده خوب و هم کفو ولی خودش نساخت،

علاقه مندی ها (Bookmarks)