شما خیلی احساسی به قضیه نگاه میکنین.یادتون باشه اوایل آشنایی همه با هم خوبن و مورد ایده آلی به حساب میان.مواظب باشین
تشکرشده 576 در 165 پست
شما خیلی احساسی به قضیه نگاه میکنین.یادتون باشه اوایل آشنایی همه با هم خوبن و مورد ایده آلی به حساب میان.مواظب باشین
tamanaye man(یکشنبه 09 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)