سلام
بالاخره پیش رفتم..ب خانوادش اطلاع دادم و حالا منتظر جوابم
من سعی خودمو کردم خواسته من این بود توکلم ب خداست
هرچه پیش آید خوش آید..
خوبیش اینه ک ازین بلاتکلیفی در میام و از دودلی رها میشم
امیدوارم این دل ب مرادش برسه
نیازمند ب دعای شما
تا چند روز دیگه جوابشو هم همین جا ذکر میکنم
یا علی..








علاقه مندی ها (Bookmarks)