سلام
ما ی داماد داریم با همین وضعیت.. بد دل و بدبین ..
متاسفانه این آدما بد دلی تو ذاتشونه
شاید منکرش بشی ولی چون بده همه چی رو بد میبینه ب قول معروف ”کافر همه را به کیش خود پندارد”
معذرت میخواما.. خودش خرابه جامعه رو خراب میبینه
دلخوش ب مادیاتش نباش








علاقه مندی ها (Bookmarks)