ممنون بابت مشارکتتون در بحث
اما اینها دو جلسه اومدن و هردوبار دست خالی اومدن و اونها خودشون مایل به ادامه ماجرا بودند و در نهایت جواب منفی از سوی ما بود
- - - Updated - - -
ممنون بابت مشارکتتون در بحث
اما اینها دو جلسه اومدن و هردوبار دست خالی اومدن و اونها خودشون مایل به ادامه ماجرا بودند و در نهایت جواب منفی از سوی ما بود
- - - Updated - - -
در کل به نظر میومد خونواده حسابگری باشن نه خسیس ... البته خیلی مطمئن نیستم ولی مهمتر از اینکه نشونه خسیس بودن باشه یا نباشه از این جهت که اینها از نظر فرهنگی با ما اختلاف داشتن (مثل همین رعایت یه رسم ساده یا مسائل دیگه ) برام فابل توجهتره .. به هر حال این حرکت تو فرهنگ خانوادگی و عرفی ما قابل توجیه نیست و همین میتونه نشونه اختلاف فرهنگی تو سایر مسائل دیگه هم باشه که تا یه حدیش برام روشن شده بود
ممنون از همتون










علاقه مندی ها (Bookmarks)