بهترین راه گفتن حقیقت است
اما طوری بگید که لطمه نبیند
منظورم اینه که کمی زیرکی به خرج بدید
تشکرشده 28 در 23 پست
بهترین راه گفتن حقیقت است
اما طوری بگید که لطمه نبیند
منظورم اینه که کمی زیرکی به خرج بدید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)