به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 99

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: منتظران ظهور

    نامه اي به آقا

    برسد به دست مبارک آقا امام زمان (عج)
    به نام خدا
    اللهم کن لوليک الفرج
    السلام عليک يا مهدي يابن فاطمه الزهرا
    مولا جان ديده به راهيم تا با ظهور جهانيتون غم دلمون کم بشه مهدي جان ،غم دلمو چه جوري بگم که منم گناهکارم هر چند اينا حرف دل تموم منتظراي ظهورتونه از کجا شروع کنم که آقا جان خود شما بهتر ميدونيد.
    ...مدتهاست که ديگه تو اين سراي فاني کسي کاري به درجه ايمان کسي نداره و برتري آدما به مدل ماشينو خونه ولباسو اينجور چيزا شده .
    ....مدتهاست که يکي اونقدر تو دنياي رنگارنگ و پوشالي خودش سرگرمه و اونقدر ميخوره که لذت خوردن رو هم از دست ميده ، در حاليکه يکي ديگه از گرسنگي به هر کاري تن در ميده .
    ....مدتهاست که حريم خونواده ها شکسته شده و بچه به بزرگ احترام نميذاره وصداشو بلند ميکنه ، زنو مرد به هم خيانت ميکنن .
    ....مدتهاست که جوونا خيالي جز خيال بي خيالي خودشون ندارن و مقدسات بينشون کمرنگ شده .
    ....مدتهاست که ظالم بر سر مظلوم چيره شده و خون مردم بي گناه خونخواهي نداره .
    .... مدتهاست که ...
    آقاي مظلومان مهدي جان هنوز هم بگم؟
    يابن الزهرا ،آيا وقت اون نرسيده که به اين انتظار طولاني پايان بدين وحق مظلومو از ظالم بگيرين وهمه جارو از عدالت پر کنين؟ آقا به خدا خسته شديم .به خدا دلمون گرفته وهيچ چيز دواي اين دل بي طاقت نيست .
    آقا جان ما باز هم منتظر ميمونيم تا يه جمعه ديگه از راه برسه شايد بياييد.
    تا اون موقع برا سلامتي شما دعا ميکنيم ودعا ميکنيم دست عدالت شما از آستين بيرون بياد وبر سر همه مظلومان کشيده بشه . امين

    يا مهدي ادرکني
    http://i29.tinypic.com/mtnivn.gif
    [size=large]موفق و پيروز باشيد[/size]

  2. 5 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (شنبه 16 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.