دوست من چهار سال مدت کمی نیست اگه تصمیم ازدواج داشت قدم رسمی برمیداشت.
ادامه یک رابطه بی تعهد به مدت طولانی کار عاقلانه ای نیست....
هر چه این رابطه ادامه پیدا کنه انگیزه پسر برای رسمی کردن رابطه کمتر میشه و کاملا به ضرر دختره!!!
قطع رابطه دو مزیت داره اولا ختم یک اشتباه!!و دوم اگه پسر واقعا دختر را برای زندگی انتخاب کرده باشد یک قدم رسمی برمیدارد.....








علاقه مندی ها (Bookmarks)