به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,016
    سطح
    17
    Points: 1,016, Level: 17
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,066

    تشکرشده 121 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این که چیز غیر اخلاقی بینتون نبوده خوبه

    این آقا چند سالشونه؟؟؟ شرایط ازدواج دارن؟؟؟ قصدشون از دوستی چیه؟؟؟

    ببینید واقعیت اینه که اگه قصد ازواج دارن اجازه بدین بیان جلو و مثل مرد اقدام کنه - بیاد خواستگاری- آشنایی ام که ازتو به اندازه کافی داره.

    در غیر اینصورت نتیجه جواب مثبت دادن به ایشون میشه فقط ناراحتی و عذاب وجدان - وقتی ازدواجی نباشه بینتون!! آخرش که چی؟؟ خب اون با هر بهونه ایی شده میره!! یا میره با یکی دیگه دوست میشه - یا میره با یکی دیگه ازدواج میکنه یا...........
    این وسط شما چی؟؟؟ شما که یه با ر تجربش رو دارین- خواهشا از رو احساسات تصمیم نگیرین- هر چقدم التماس کرد و گریه باش دوست نشین!!
    معلومه که وقتی یه پسر از یه دختری خوشش اومد همه کاری میکنه بش برسه چه گریه و التماس واقعی چه ....
    ولی ازش بخواین که اگه واقعا دوستون داره بیاد خواسگاری و دیگه رسمی ادامه بدین - اینجوری هیچ!! تضمینی تو این رابطه نیست

    این چیزا رو حتما خودتون میدونید - ولی گفتم که از رو احساسات تصمیم نگیرین
    ========================================

    کوچک باش و عاشق...که عشق میداند آئین بزرگ کردنت را... بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی

  2. 2 کاربر از پست مفید **سهیل ** تشکرکرده اند .

    shapoor (یکشنبه 06 مرداد 92), رها92 (یکشنبه 06 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.