این که چیز غیر اخلاقی بینتون نبوده خوبه
این آقا چند سالشونه؟؟؟ شرایط ازدواج دارن؟؟؟ قصدشون از دوستی چیه؟؟؟
ببینید واقعیت اینه که اگه قصد ازواج دارن اجازه بدین بیان جلو و مثل مرد اقدام کنه - بیاد خواستگاری- آشنایی ام که ازتو به اندازه کافی داره.
در غیر اینصورت نتیجه جواب مثبت دادن به ایشون میشه فقط ناراحتی و عذاب وجدان - وقتی ازدواجی نباشه بینتون!! آخرش که چی؟؟ خب اون با هر بهونه ایی شده میره!! یا میره با یکی دیگه دوست میشه - یا میره با یکی دیگه ازدواج میکنه یا...........
این وسط شما چی؟؟؟ شما که یه با ر تجربش رو دارین- خواهشا از رو احساسات تصمیم نگیرین- هر چقدم التماس کرد و گریه باش دوست نشین!!
معلومه که وقتی یه پسر از یه دختری خوشش اومد همه کاری میکنه بش برسه چه گریه و التماس واقعی چه ....
ولی ازش بخواین که اگه واقعا دوستون داره بیاد خواسگاری و دیگه رسمی ادامه بدین - اینجوری هیچ!! تضمینی تو این رابطه نیست
این چیزا رو حتما خودتون میدونید - ولی گفتم که از رو احساسات تصمیم نگیرین
========================================
کوچک باش و عاشق...که عشق میداند آئین بزرگ کردنت را... بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی








کوچک باش و عاشق...که عشق میداند آئین بزرگ کردنت را... بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی

علاقه مندی ها (Bookmarks)