به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 86
  1. #31
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    aqua_68 گرامی برای همسرت یه ملکه باش تا او برای تو یه پادشاه به تمام معنا باشه ، اون وقت ببین که تمام دنیا رو که هیچ ، خودش رو هم در برابر تو قربانی می کنه ....

    یعنی رفتارهایت مثل یک پرنسس باشه ، یه شاهزاده خانوم واقعی


  2. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    sookoot (یکشنبه 06 مرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 06 مرداد 92), نازنین آریایی (یکشنبه 06 مرداد 92)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سعی کنید به اقدامات همسرتون با دید مثبت نگاه کنید هر چه دیده می شه عشق به شماست اینکه خونه جدا گرفته اینکه داره کارش را از پدرش جدا می کنه
    همه به خاطر استقلال زندگی تون هست و به خاطر علاقه ای است که به زندگی با شما داره و دوست داره اون را مدیریت کنه بدون دخالت دیگران.

    عزیزم چرا دایم در حرف هات داری نظرات پدرت و پدر شوهرت را می گی؟
    که کدومشون ناراحتن کدومشون مخالف و ....

    چرا کمی به نظر همسرت نمی پردازی؟ چرا غرور اون را در نظر نمی گیری؟ چرا بهش اعتماد نمی کنی؟

    مگه دنیال زندگی شیرین نیستی همسرت پتانسیل این را داره که برات بهترین ها را فراهم کنه به شرطی که قبولش داشته باشی حمایتش کنی و از همه مهم تر غرورش را جریحه دار نکنی.

    امتحان کن تضمینی که نتیجه می گیری.

  4. 2 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    malakeh (دوشنبه 07 مرداد 92), sanjab (یکشنبه 06 مرداد 92)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 22:38]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    783
    سطح
    14
    Points: 783, Level: 14
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 264 در 100 پست

    Rep Power
    26
    Array
    آکوآی عزیز سلام.امیدوارم همیشه انقد صادق باشید و صادقانه رفتار کنید.اینکه احساس کنید شوهرتون خودسرانه و بدون توجه به نظر شما این کار را کرده یه جور بی اهمیتی به شما است کاملا حق دارین.من اصلا نمیخوام طرف همسرتون را بگیرم اما اونچه که به نظر من میاد و برداشته منه اینه که چون شما مدام از پدر شوهر و برادر شوهر و مادر وپدر میگید،شوهرتون میخواد اینطوری خودشو به شما اثبات کنه و به شما بفهمونه که میتونه مرد زندگیتون باشه و پشتیبان شما و فرزندتون.
    مردا عاشق اینن که همسرشون بهشون بگه در کنارت احساس امنیت میکنم و آرامش.
    آکوای عزیز همانطور که همسرتون به خاطر صداقتتون باید به شما تبریک بگه بنظر من شما هم بخاطر اینکه شوهرتون داره تمام تلاششو میکنه ک روی پای خودش بایسته و محتاج اینو اون نباشه جای تبریک داره.شما زوج خیلی خوبی هستین ایشالا ک هرچه زودتر به نتایج عالی در زندگیتون برسید.
    شاد باشید و شادی را به همدیگر هدیه دهید

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آذر 95 [ 18:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    3,555
    سطح
    37
    Points: 3,555, Level: 37
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    aqua_68 گرامی برای همسرت یه ملکه باش تا او برای تو یه پادشاه به تمام معنا باشه ، اون وقت ببین که تمام دنیا رو که هیچ ، خودش رو هم در برابر تو قربانی می کنه ....

    یعنی رفتارهایت مثل یک پرنسس باشه ، یه شاهزاده خانوم واقعی
    نمیخواد واسم پادشاه باشه از کی تا العان پادشاهها زنو بچشون خونه اجاره ای میبرن.شووهر من خودشو واسم قربونی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه قربونت برم از ای کارا نمیکنه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سعی کنید به اقدامات همسرتون با دید مثبت نگاه کنید هر چه دیده می شه عشق به شماست اینکه خونه جدا گرفته اینکه داره کارش را از پدرش جدا می کنه
    همه به خاطر استقلال زندگی تون هست و به خاطر علاقه ای است که به زندگی با شما داره و دوست داره اون را مدیریت کنه بدون دخالت دیگران.

    عزیزم چرا دایم در حرف هات داری نظرات پدرت و پدر شوهرت را می گی؟ینی نظرشون مهم نیست اونام بفکرمونند پدرمو پدرشووهرم خعلیی ناراحتن شووهرم بفکر هیچکس نیست فقط بفکر خودشه.بفکر خودمو بچمم هستم

    که کدومشون ناراحتن کدومشون مخالف و ....

    چرا کمی به نظر همسرت نمی پردازی؟ چرا غرور اون را در نظر نمی گیری؟ چرا بهش اعتماد نمی کنی؟ منو شووهرم اصن با هم تفاهم نداریم

    مگه دنیال زندگی شیرین نیستی همسرت پتانسیل این را داره که برات بهترین ها را فراهم کنه به شرطی که قبولش داشته باشی حمایتش کنی و از همه مهم تر غرورش را جریحه دار نکنی.

    امتحان کن تضمینی که نتیجه می گیری.
    ...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط یکی مثل شما نمایش پست ها
    آکوآی عزیز سلام.امیدوارم همیشه انقد صادق باشید و صادقانه رفتار کنید.اینکه احساس کنید شوهرتون خودسرانه و بدون توجه به نظر شما این کار را کرده یه جور بی اهمیتی به شما است کاملا حق دارین.من اصلا نمیخوام طرف همسرتون را بگیرم اما اونچه که به نظر من میاد و برداشته منه اینه که چون شما مدام از پدر شوهر و برادر شوهر و مادر وپدر میگید،شوهرتون میخواد اینطوری خودشو به شما اثبات کنه و به شما بفهمونه که میتونه مرد زندگیتون باشه و پشتیبان شما و فرزندتون.
    مردا عاشق اینن که همسرشون بهشون بگه در کنارت احساس امنیت میکنم و آرامش.
    آکوای عزیز همانطور که همسرتون به خاطر صداقتتون باید به شما تبریک بگه بنظر من شما هم بخاطر اینکه شوهرتون داره تمام تلاششو میکنه ک روی پای خودش بایسته و محتاج اینو اون نباشه جای تبریک داره.شما زوج خیلی خوبی هستین ایشالا ک هرچه زودتر به نتایج عالی در زندگیتون برسید.
    شاد باشید و شادی را به همدیگر هدیه دهید
    مرسی

  7. #35
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    به نظر تو شاهانه زندگی کردن ، فقط به خونه و ماشین هست؟ به نظر تو هر کسی پولدارتر باشه ، یعنی خوشبختر و باارزش تر هست؟

    به نظر تو یعنی اون کسی که در آغوش شوهرش با عشق اما در آرامش می خوابد ، یه آدم بدبخت هست؟

    حالا این ها رو ول کن تو چی؟ تو مثل ملکه ها رفتار می کنی؟

  8. 2 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 09 مرداد 92), sookoot (سه شنبه 08 مرداد 92)

  9. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آذر 95 [ 18:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    3,555
    سطح
    37
    Points: 3,555, Level: 37
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه ولی منم میخوام اونطوریکه دلم میخواد زندگیم باشه چرا وقتی پولشو دارم توی خونه اجاره ای بریم د داره زور میگه.من نمیرم خودش بره منو بچمم اینجا میمونیم.مگه خونه مجردی نمیخواست بره زندگی بکنه نمیخوام ملکه باشم من خودمم .

    - - - Updated - - -

    داییم گفت واسه چی بهش نگفتیم اگه میدونست واسه جدا شدن نصمیممون قطعیه پول میداد روی پولمون میذاشتیم خونه بخریم.شووهرمه دیگه سر از خود کاراشو میکنه

  10. #37
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    aqua_68 گرامی زندگی اشتراکی ، یعنی نصف تو ، نصف اون

    تو یه قدم بردار ، تا اون هم یه قدم برداره ...

    میگه بری خونه مستاجری ، خوب بگو باشه .. مگه ارزش aqua_68 به خونه هست؟ مگه اگر aqua_68 بره توی یه خونه مستاجری ، چیزی از ارزش و قدر و منزلتش کم میشه؟

    در حالیکه با تن دادن به خواسته شوهرش ، ارزش aqua_68 پیش شوهرش صد برابر بالاتر میره ، و چه چیزی بهتر از این ...

    فکر می کنی ، برای همسرت آسون هست؟
    فکر میکنی واسه لج با تو داره اینجوری میگه؟
    فکر میکنی ، از روی دل سیری و مسخره بازی این خواسته رو ازت می خواد؟

    مطمئن باش ، برای یک مرد اینکه ببینه زن و بچه اش در رفاه نباشند ، بزرگترین عذاب هست ، شک نکن ،


    یه مقدار که آرامش در زندگی ات حکمفرما بشه ، کم کم روحیات مردها دستت میاد ، اون وقت کاملا تو همسرت رو درک می کنی ، و اون هم متقابلا وقتی از طرف تو درک بشه ، تو را درک می کنه


    اگر من بهت می گویم مثل یک ملکه رفتار کن ، ینی فقط امروز را نبین ، این لحظه و این احساس را اهمیت نده ، یک ملکه برای یک کشور ملکه هست ، آینده نگری داره

    تو الان ملکه زندگیتون هستی ، درسته؟

    نکنه می خواهی مثل یک رعیت باشی؟

    شاه و ملکه تنها مصلحت خودشون رو نمی بینند ، مصلحت آینده رو هم در نظر می گیرند ،
    شاه و ملکه اجازه نمی دهند افراد دیگر وارد ملک خصوصی شون بشوند
    از تصمیماتشون دیگران رو با خبر نمی کنند
    و در همین حال جوری رفتار می کنند که هم خودشون خوب باشند
    و هم آینده کشورشون خوب بنا بشه

    تو و همسرت استحقاق این رو دارید ، که یه زندگی سراسر آرامش ، پر از عشق و علاقه را تجربه کنید
    تو و همسرت لایق بهترین ها هستید
    اما همین بهترین ها ، هم برای بهترین ها ( که تو و همسرت هستید) به راحتی بدست نمیاد
    باید براش تلاش کنید

  11. 5 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 08 مرداد 92), baran.68 (چهارشنبه 09 مرداد 92), del (چهارشنبه 09 مرداد 92), malakeh (سه شنبه 08 مرداد 92), sookoot (سه شنبه 08 مرداد 92)

  12. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array
    خواسته های آکوا از زبان خودش:

    میخوام ویترین نقره مو بفروشم و پیش قسط خرید یک آپارتمانو بدیم

    میخوام شووهرم پیشرفت کنه نمیخوام از خواهرام کم داشته باشم

    شوهر من توی شرکت داییمه دیگه
    نمیخوام اونجا باشه میخوام یه کاری واسه پیشرفتش انجام بده

    اون خونه واسه پدرشووهرمه
    نمیخوام اونجا زندگی کنم.دلم نمیخواد با جاریهام باشم هر روز قیافشونو ببینم واسم دماغای عملیشونو بالا بگیرن پز بدن.

    گفت اگه بخوام ماشینشو میفروشه خونه میگیره.همینم مونده شووهرم پیش بقیه ماشین نداشته باشه
    نمیخوام پیش خونوادم سرافکنده باشم .من اصن نمیخوام ماشینو بده بره .

    نمیخوام توی این خونه باشم.

    وقتی انتظار دارم،
    توقع دارم برآورده بشه. اگه انتظار توقع نداشته باشم چیزی توی زندگیم به دست نمی ارم.
    اگه از شووهرمو نزدیکانم توقع نداشته باشم یه چیزی میخوام بعدش به چشمشون نمیاد باید توی زندگی حقتو بگیری

    میخوام شووهرم پول داشته باشه پول قدرت میاره نمیخوام از دورو وریام چیزی کم داشته باشیم

    دوست ندارم شووهرم شرکت نفتی بشه چونکه اونوقت باید چهارده یا بیست و یکروز خونه نباشه من تنهایی چیکار کنم

    نمیخوام توی خونه اجاره ای بشینم.


    خلاصه :

    خونه >>> نباید خونه پدرشوهرت باشی . باید خونه مستقل و ترجیحا پیش پدرت داشته باشی . خونه مستقل حتما باید مال خودتون باشه نه اجاره ای حتی برای یک مدت کوتاه .

    ماشین>>> شوهرتون حتما باید ماشین داشته باشه اگر نه آبروش میره و نباید ماشینش رو میفروخت حتی برای مستقل شدن.

    کار>>> نباید پیش پدر شوهرتون کار کنه. نباید شرکت نفت کار کنه .

    پول>>> شوهرت باید حتما پول دار باشه . همه چی رو برای رفاه شما تهیه کنه . ماشین و خونه ی خوب داشته باشه و کلا امکانات مادی همه جوره تامین باشه .

    سایر مسائل زندگی>>> تمام توقعات شما باید برآورده بشه چون حقته و باید بهش برسی .



    ما فرض رو براین میگذاریم که تمام خواسته های شما منطقی است و باید اجرا بشه .
    فقط چندتا سوال .


    اگر تمام موارد زندگی به خواست شما باشه ، شما کجا حاضر هستید به خواسته شوهرتون که خیلی دوستش دارید تن بدید؟

    به شوهرتون در چه مواردی حق تصمیم گیری میدید و این تصمیمات رو بدون چون و چرا می پذیرید ؟




    گفته بودید>>> زنهای متاهل اگه شوهرشون بحرفشون باشه و بهشون اهمیت بده همه نیازاشونو برطرف کنه خوشبختن.

    به نظر شما زن ها چطوری باشند مردها خوشبخت خواهند بود؟

    گفته بودید>>> دوست داشتن و عشق یعنی از خودگذشتن و واسه آرامش همسرت تلاش کنی .

    کجاها از خودت گذشتی . یعنی با میل و رقبت و از سرعشق از خودت و خواسته ات گذشتی ؟

    تا حالا واسه آرامش زندگیت چه تلاش هایی انجام دادی؟





  13. 8 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 09 مرداد 92), del (چهارشنبه 09 مرداد 92), malakeh (چهارشنبه 09 مرداد 92), setareh (چهارشنبه 09 مرداد 92), sookoot (پنجشنبه 10 مرداد 92), مارتا63 (چهارشنبه 09 مرداد 92), بالهای صداقت (یکشنبه 13 مرداد 92), داود.ت (پنجشنبه 10 مرداد 92)

  14. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آذر 95 [ 18:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    3,555
    سطح
    37
    Points: 3,555, Level: 37
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    aqua_68 گرامی زندگی اشتراکی ، یعنی نصف تو ، نصف اون

    تو یه قدم بردار ، تا اون هم یه قدم برداره ...

    میگه بری خونه مستاجری ، خوب بگو باشه .. مگه ارزش aqua_68 به خونه هست؟ مگه اگر aqua_68 بره توی یه خونه مستاجری ، چیزی از ارزش و قدر و منزلتش کم میشه؟
    ارزشم به خونه نیست ولی ینی من اندازه دور و بریام ارزش ندارم.اصلن شوهر من میدونه ارزشو قدرو منزلت زن یعنی چی
    در حالیکه با تن دادن به خواسته شوهرش ، ارزش aqua_68 پیش شوهرش صد برابر بالاتر میره ، و چه چیزی بهتر از این ...

    فکر می کنی ، برای همسرت آسون هست؟حتمن آسونه این کارا رو میکنه
    فکر میکنی واسه لج با تو داره اینجوری میگه؟آره لجبازی با من و داییم
    فکر میکنی ، از روی دل سیری و مسخره بازی این خواسته رو ازت می خواد؟ نه ولی نمیخواد کم بیاره شووهرمو میشناسم

    مطمئن باش ، برای یک مرد اینکه ببینه زن و بچه اش در رفاه نباشند ، بزرگترین عذاب هست ، شک نکن ،


    یه مقدار که آرامش در زندگی ات حکمفرما بشه ، کم کم روحیات مردها دستت میاد ، اون وقت کاملا تو همسرت رو درک می کنی ، و اون هم متقابلا وقتی از طرف تو درک بشه ، تو را درک می کنه


    اگر من بهت می گویم مثل یک ملکه رفتار کن ، ینی فقط امروز را نبین ، این لحظه و این احساس را اهمیت نده ، یک ملکه برای یک کشور ملکه هست ، آینده نگری داره

    تو الان ملکه زندگیتون هستی ، درسته؟

    نکنه می خواهی مثل یک رعیت باشی؟

    شاه و ملکه تنها مصلحت خودشون رو نمی بینند ، مصلحت آینده رو هم در نظر می گیرند ،
    شاه و ملکه اجازه نمی دهند افراد دیگر وارد ملک خصوصی شون بشوند
    از تصمیماتشون دیگران رو با خبر نمی کنند
    و در همین حال جوری رفتار می کنند که هم خودشون خوب باشند
    و هم آینده کشورشون خوب بنا بشه

    تو و همسرت استحقاق این رو دارید ، که یه زندگی سراسر آرامش ، پر از عشق و علاقه را تجربه کنید
    تو و همسرت لایق بهترین ها هستید
    اما همین بهترین ها ، هم برای بهترین ها ( که تو و همسرت هستید) به راحتی بدست نمیاد
    باید براش تلاش کنید
    ...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط baran.68 نمایش پست ها
    خواسته های آکوا از زبان خودش:

    میخوام ویترین نقره مو بفروشم و پیش قسط خرید یک آپارتمانو بدیم

    میخوام شووهرم پیشرفت کنه نمیخوام از خواهرام کم داشته باشم

    شوهر من توی شرکت داییمه دیگه
    نمیخوام اونجا باشه میخوام یه کاری واسه پیشرفتش انجام بده

    اون خونه واسه پدرشووهرمه
    نمیخوام اونجا زندگی کنم.دلم نمیخواد با جاریهام باشم هر روز قیافشونو ببینم واسم دماغای عملیشونو بالا بگیرن پز بدن.

    گفت اگه بخوام ماشینشو میفروشه خونه میگیره.همینم مونده شووهرم پیش بقیه ماشین نداشته باشه
    نمیخوام پیش خونوادم سرافکنده باشم .من اصن نمیخوام ماشینو بده بره .

    نمیخوام توی این خونه باشم.

    وقتی انتظار دارم،
    توقع دارم برآورده بشه. اگه انتظار توقع نداشته باشم چیزی توی زندگیم به دست نمی ارم.
    اگه از شووهرمو نزدیکانم توقع نداشته باشم یه چیزی میخوام بعدش به چشمشون نمیاد باید توی زندگی حقتو بگیری

    میخوام شووهرم پول داشته باشه پول قدرت میاره نمیخوام از دورو وریام چیزی کم داشته باشیم

    دوست ندارم شووهرم شرکت نفتی بشه چونکه اونوقت باید چهارده یا بیست و یکروز خونه نباشه من تنهایی چیکار کنم

    نمیخوام توی خونه اجاره ای بشینم.


    خلاصه :

    خونه >>> نباید خونه پدرشوهرت باشی . باید خونه مستقل و ترجیحا پیش پدرت داشته باشی . خونه مستقل حتما باید مال خودتون باشه نه اجاره ای حتی برای یک مدت کوتاه .

    ماشین>>> شوهرتون حتما باید ماشین داشته باشه اگر نه آبروش میره و نباید ماشینش رو میفروخت حتی برای مستقل شدن.

    کار>>> نباید پیش پدر شوهرتون کار کنه. نباید شرکت نفت کار کنه .

    پول>>> شوهرت باید حتما پول دار باشه . همه چی رو برای رفاه شما تهیه کنه . ماشین و خونه ی خوب داشته باشه و کلا امکانات مادی همه جوره تامین باشه .

    سایر مسائل زندگی>>> تمام توقعات شما باید برآورده بشه چون حقته و باید بهش برسی .



    ما فرض رو براین میگذاریم که تمام خواسته های شما منطقی است و باید اجرا بشه .
    فقط چندتا سوال .


    اگر تمام موارد زندگی به خواست شما باشه ، شما کجا حاضر هستید به خواسته شوهرتون که خیلی دوستش دارید تن بدید؟

    به شوهرتون در چه مواردی حق تصمیم گیری میدید و این تصمیمات رو بدون چون و چرا می پذیرید ؟




    گفته بودید>>> زنهای متاهل اگه شوهرشون بحرفشون باشه و بهشون اهمیت بده همه نیازاشونو برطرف کنه خوشبختن.

    به نظر شما زن ها چطوری باشند مردها خوشبخت خواهند بود؟

    گفته بودید>>> دوست داشتن و عشق یعنی از خودگذشتن و واسه آرامش همسرت تلاش کنی .

    کجاها از خودت گذشتی . یعنی با میل و رقبت و از سرعشق از خودت و خواسته ات گذشتی ؟

    تا حالا واسه آرامش زندگیت چه تلاش هایی انجام دادی؟




    حتمن این سوالاتو باید ج بدم ؟

    - - - Updated - - -

    خونه ایکه شووهرم گرفته بود قراردادشو فسخ کرد چون من نمیرفتم

  15. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آذر 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    5,830
    سطح
    49
    Points: 5,830, Level: 49
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 390 در 142 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام
    دوستان خودتون رو خسته نکنین من رو ببخشید وقت تک تک شما رو گرفتم.

    کسی حرف منو انگار نمیفهمه
    مرده زنده،خواب و بیدار نمی فهمه
    کسی تنهاییمو از من نمی دزده
    درد ما رو در و دیوار نمیفهمه
    واسه تنهایی خودم دلم میسوزه
    قلب امروزی من خالی تر از دیروزه

  16. کاربر روبرو از پست مفید پژمان تشکرکرده است .

    داود.ت (پنجشنبه 10 مرداد 92)


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه دسترسی به انجمن های همدردی(مشاوره تخصصی عمومی و مشاوره تخصصی خصوصی )
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 01 شهریور 99, 19:28
  2. مشاوره تخصصی صداقت بی پایان با آقای sci
    توسط صداقت بی پایان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 30 شهریور 92, 13:32
  3. مشاوره تخصصی با آقای sci ( مشکل: روابط)
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 تیر 92, 11:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.