کارشناسا اگر بیان میدونم چی میگن چون این مشکل رو قبلا هم داشتم فقط سوالم از کارشناسا اینه که آیا بعد از یک سال عقد دایم بودن و کنار هم خوابیدن و ... این بی ثباتی طبیعیه؟؟
خوب من که حرف شما رو مبنی بر دوست داشتن من زیاد قبول ندارم. اعتقاد من اینه که منو زیاد دوست نداره و اگر کس بهتری پیدا بشه منو ترک میکنه...( توی فال حافظ اومد دست خودم نیست باورش کردم)
من اولش عکس العمل تندی نشون دادم و کلی بدو بیراه بهش گفتم ولی اون هیچی نگفت و گفت حق داری ناراحت بشی ولی من از تو داغون ترم و افسرده تر... میگه فقط توروخدا به کسی نگو خصوصا به مامانم که اگه بفهمه عذاب میکشه و ...
چند تا احتمال میدم :
1- کلا اختلال شخصیت داشته باشه ( فراز و فرود احساسی و بی ثباتی احساسی که توی این تالار دربارش خوندم)
2- منو دوست نداره و میخواد به این ترتیب باعث غم و غصه زیاد من نشه و یه جورایی غیر مستقیم بگه (دوست داشتنش واقعی نیست)
خوب شمایی که میگین اینا مساله حادی نیست خودتون رو جای من بذارین ندونین شریک زندگیتون دوستتون داره یا نه بعد یک سال و میخواین با این ادم یه عمر زندگی کنین...
خود من ادم احساسی هستم و دوست دارم همسرم خیلی دوسم داشته باشه (نیاز احساسی شدید دارم) که این طبیعیه... ولی فک کن با کسی داری اداامه میدی که یه روز میگه عاشقتم یه روز...:(
خسته شدم از این همه بی ثباتی ولی چشم امشب که قراره باهاش حرف بزنم حرف طلاق رو به کل نمیزنم.
فقط دوست دارم بدونم ایا توی همه زندگی ها این هست؟ یا فقط زندگی من اینطوری بی ثباته
ببینین این دختر ناخواسته با من ازدواج کرده آیا کسی بوده که ناخواسته ازدواج کنه و بعدش عاشق شوهرش بشه؟؟
آیا ازدواج اجباری که به نتیجه خوب برسه داشتیم؟ الان من چیکار کنم واقعا نمیدونم ولی خوب یه کارایی کردم
1- یه لیست رو کاغذ از خوبی ها و بدی های همسرم نوشتم که امشب میخوام راجع بهش باهاش حرف بزنم
2- هر چی حرف تو دلم بود رو روی کاغذ براش نامه نوشتم و زیر قسمت های مهم خط کشیدم ( مهربون و مودب نوشتم)
3- نکاتی رو که توی زندگی برام مهمه و سوالاتی که میخوام بپرسم رو روی کاغذ نوشتم
آیا کار دیگه ای هم هست که بکنم؟ بازم میگم خیلی دوست دارم اگر کسی از خانما مث خانم من بوده یا هست بهم بگه خیلی میخوام بدونم که اخرش چی میشه؟؟
یه مشکلی که دارم ترسه از اینده است میترسم با این دختر ادامه بدم بعد یه بچه هم داشته باشیم و بگه نمیخوامت و نمیخواستمت!!!(
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)