مدیر عزیز سپاس
اخه من کاری به کارش نداشتم می دونم فروم عمومی هست و هر کی می تونه نظر بده ولی من برای مشکلم مزاحم دوستان شدم نه نصیحت می دونم چی میگی
برادر من ولی من ادمی نیستم که با هرکی بخوام خنده شوخی راه بیندازم شاید دوستان فکر می کنن من با هر ادمی که از راه میرسه زود پسر خاله میشم و یا اینکه با کارمندام میشینم جک میگم نه دوستان من چجوری بگم ادم خشک و نچسبی نیستم با کوچیکترم با بزرگترم به گرمی برخورد می کنم حالا اون بزرگتر می خواد از جنس مونث باشه یا مذکر و کوچکترا هم به همین صورت من خصلتم اینه
با کارمندام هم مثل یک دوست برخورد می کنم تا یک مدیر
درسته وقتی که عصبی میشم کسی نمی تونه بهم حرفی بزنه و کارمندام ازم می تررسن ولی در مواقع عادی خیلی باهاشون خوبم
و اون افرادی که میگم باهاشون خنده شوخی یا دستی رد و بدل می کنم چون از کوچکی باهاشون بودم و بزرگ شدم و خیلی به همیدیگر وابسته شدیم پس اون خانوم حق نداره بیاد حرفایی بزنه و با حرفاش بهم یاد بده که فرهنگ چیه خودم از 16 سالگی تو این اجتماع بزرگ شدم دیگه تموم فرهنگ و احترامات رو از بحرم
خیلی ازت ممنونم بخاطر پست کلیدیت چشم حتما انجامش میدم
تشکر
- - - Updated - - -
مرسی وارنا خانوم
از جمله ای که گفتی فکر کنم منظورت اینه که خنده خنده حرفمو بزنم ولی نمی خوام روم با کارمندام باز بشه از یه جهاتی اگر فامیل هام به من اس ام اس میدادن که کمو بیش میدن عیبی نداره که خنده خنده بگم ولی کارمندام زیاد جالب نیست من باهاشون مثل یه دوست برخورد میکنم نه ادمی که باهاشون بشینم جک بگم ولی قرار نیست از این دوستی سوء استفاده ای صورت بگیره منم اگه ببینم به شدت برخورد می کنم
من احساس می کنم بازم در حد یک خرافات هستش من احساس می کنم حسادت می کنه به اون کسانی که پیش من کار می کنن و فکر می کنه چه خبره من با اونا چیکار می کنم من اینجوری پی بردم ولی قول میدم که اعتماد با تمام وجودش حس کنه
و از خصوصیات + کاملا منطقی برخورد میکنه درکم میکنه زیاد رو اعصابم نمی ره میدونم الان نمی شه فهمید ولی تا به امروز اینجوری پی بردم ولی مرسی از راهکارت حتما اینکارو انجام میدم وقتی که پیشش بودم
تشکر








:دوستان وهمکاران گرامی !همونطور که میدونید من ازدواج کردم ومشغله هام دوبرابر شده پس وقت اس ام اس خوندنو اس ام اس دادن رو جز در موارد کاری ندارم ولطف بزرگی میکنید اگه با بنده همکاری کنید.واز اون طرف به خانمتون بگید که به همکارا اونجوری گفتیدوتاکید کنید شما توقع دارید از کسی که تحصیلکردست وفردا میخواد بره تو اجتماع که واقع بینانه تر با این مساله برخورد کنه.بالاخره اونم داره دندانپزشکی میخونه .بهش بگید یعنی میتونه مراجع مرد نداشته باشه وخوبه شما از کارش به این دلیل منعش کنید؟ .و وقتی پیش هم هستید اگر زنگ زدن گوشی رو بدید بهش تا اون صحبت کنه ومثلا بگه چند دقیقه دیگه تماس بگیرید الان وقت ندارن.یا وقتی خونه شماست یا شما خونشون هستید گوشیتونو بذارید جایی که اونم بتونه بهش دسترسی داشته باشه مثل روی میز و....مطمین باشید چند بار که اینکارو بکنید اون خودش بیخیال میشه.من امتحان کردم .نامزد منم همینکارو میکرد البته من بهش شک نداشتم ولی اون از اول خودش اینجوری بود وگوشیش در دسترس من بود.والان من اصلا توجهی نمیکنم.برای یه مناسبتم یه همکاراش بهش اس زد واون مناسبت رو با عقدمون رو تبریک گفت.نامزدمم واسه من خوندش .منم گفتم نمیخواد تو جوابشو بدی خودش میفهمه که تو الان ازدواج کردی وشرایطت تغییر کرده .اونم همینکارو کرد واون خانمم ناراحت نشد الانم اگر مساله کاری باشه اس میزنه ولی نامزدمم خیلی رسمی جوابشو میده.اگر منطقی باشه که قبول میکنه اگر نه ودیدید کلا روی نگاه عادی شما به خانمها وتلفن و...بازم در دراز مدت حساسه یهمقدار جای بررسی داره چون اختلالی هست بنام(اختلال هذیانی)یا(هذیان زناشویی) که کار روانشناسه که متوجه اون بشه.میگم چون شما مدت اشناییتون کمه نمیشه نظر قطعی داد حالا اینکارارو بکنید ببینید چی میشه.ولی یادتون باشه شما هم باید یه کم رسمی تر بشید ببینید شما از دختر عموها که هی میخندن بدتون میاد وچقدر حرص میخورید
.

علاقه مندی ها (Bookmarks)