به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها
    با سلام و احترام
    بی وفا گرامی

    قدردانی و قدر شناسی نقش بسیار مهمی در آرامش و خوشبختی آدمی دارد.
    وقتی یک کاربری بدون اینکه شما را بشناسد و از روی نوعدوستی وقت و انرژی خودش را می گذارد و اتفاقا چنین جالب و غنی شما را راهنمایی می کنند ، شرط انصاف نیست. اینگونه خشن با او برخورد شود.
    اگر قدردانی نمی کنید، اگر تشکر نمی کنید. حداقل اینست که سکوت کنید.

    هیچ کس در تالار مدیون شما نیست. و بدهکار شما نیست. شما باید محترمانه برای کسانی که بدون چشمداشت وقتشون را برای شما می گذارند برخورد کنید.


    مدیر عزیز سپاس

    اخه من کاری به کارش نداشتم می دونم فروم عمومی هست و هر کی می تونه نظر بده ولی من برای مشکلم مزاحم دوستان شدم نه نصیحت می دونم چی میگی
    برادر من ولی من ادمی نیستم که با هرکی بخوام خنده شوخی راه بیندازم شاید دوستان فکر می کنن من با هر ادمی که از راه میرسه زود پسر خاله میشم و یا اینکه با کارمندام میشینم جک میگم نه دوستان من چجوری بگم ادم خشک و نچسبی نیستم با کوچیکترم با بزرگترم به گرمی برخورد می کنم حالا اون بزرگتر می خواد از جنس مونث باشه یا مذکر و کوچکترا هم به همین صورت من خصلتم اینه
    با کارمندام هم مثل یک دوست برخورد می کنم تا یک مدیر
    درسته وقتی که عصبی میشم کسی نمی تونه بهم حرفی بزنه و کارمندام ازم می تررسن ولی در مواقع عادی خیلی باهاشون خوبم
    و اون افرادی که میگم باهاشون خنده شوخی یا دستی رد و بدل می کنم چون از کوچکی باهاشون بودم و بزرگ شدم و خیلی به همیدیگر وابسته شدیم پس اون خانوم حق نداره بیاد حرفایی بزنه و با حرفاش بهم یاد بده که فرهنگ چیه خودم از 16 سالگی تو این اجتماع بزرگ شدم دیگه تموم فرهنگ و احترامات رو از بحرم
    خیلی ازت ممنونم بخاطر پست کلیدیت چشم حتما انجامش میدم

    تشکر

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط وارنا نمایش پست ها
    سلام.در مورد سوالی که پرسیدین من یه بار جواب داده بودم .که مثلا برای تبریک توی شرکت تبریک رو اعلام کنید وشما که میگید شوخ هستید میتونید با زبان طنز به کارمندا اعلام کنید که :دوستان وهمکاران گرامی !همونطور که میدونید من ازدواج کردم ومشغله هام دوبرابر شده پس وقت اس ام اس خوندنو اس ام اس دادن رو جز در موارد کاری ندارم ولطف بزرگی میکنید اگه با بنده همکاری کنید.واز اون طرف به خانمتون بگید که به همکارا اونجوری گفتیدوتاکید کنید شما توقع دارید از کسی که تحصیلکردست وفردا میخواد بره تو اجتماع که واقع بینانه تر با این مساله برخورد کنه.بالاخره اونم داره دندانپزشکی میخونه .بهش بگید یعنی میتونه مراجع مرد نداشته باشه وخوبه شما از کارش به این دلیل منعش کنید؟ .و وقتی پیش هم هستید اگر زنگ زدن گوشی رو بدید بهش تا اون صحبت کنه ومثلا بگه چند دقیقه دیگه تماس بگیرید الان وقت ندارن.یا وقتی خونه شماست یا شما خونشون هستید گوشیتونو بذارید جایی که اونم بتونه بهش دسترسی داشته باشه مثل روی میز و....مطمین باشید چند بار که اینکارو بکنید اون خودش بیخیال میشه.من امتحان کردم .نامزد منم همینکارو میکرد البته من بهش شک نداشتم ولی اون از اول خودش اینجوری بود وگوشیش در دسترس من بود.والان من اصلا توجهی نمیکنم.برای یه مناسبتم یه همکاراش بهش اس زد واون مناسبت رو با عقدمون رو تبریک گفت.نامزدمم واسه من خوندش .منم گفتم نمیخواد تو جوابشو بدی خودش میفهمه که تو الان ازدواج کردی وشرایطت تغییر کرده .اونم همینکارو کرد واون خانمم ناراحت نشد الانم اگر مساله کاری باشه اس میزنه ولی نامزدمم خیلی رسمی جوابشو میده.اگر منطقی باشه که قبول میکنه اگر نه ودیدید کلا روی نگاه عادی شما به خانمها وتلفن و...بازم در دراز مدت حساسه یهمقدار جای بررسی داره چون اختلالی هست بنام(اختلال هذیانی)یا(هذیان زناشویی) که کار روانشناسه که متوجه اون بشه.میگم چون شما مدت اشناییتون کمه نمیشه نظر قطعی داد حالا اینکارارو بکنید ببینید چی میشه.ولی یادتون باشه شما هم باید یه کم رسمی تر بشید ببینید شما از دختر عموها که هی میخندن بدتون میاد وچقدر حرص میخورید.


    مرسی وارنا خانوم

    از جمله ای که گفتی فکر کنم منظورت اینه که خنده خنده حرفمو بزنم ولی نمی خوام روم با کارمندام باز بشه از یه جهاتی اگر فامیل هام به من اس ام اس میدادن که کمو بیش میدن عیبی نداره که خنده خنده بگم ولی کارمندام زیاد جالب نیست من باهاشون مثل یه دوست برخورد میکنم نه ادمی که باهاشون بشینم جک بگم ولی قرار نیست از این دوستی سوء استفاده ای صورت بگیره منم اگه ببینم به شدت برخورد می کنم


    من احساس می کنم بازم در حد یک خرافات هستش من احساس می کنم حسادت می کنه به اون کسانی که پیش من کار می کنن و فکر می کنه چه خبره من با اونا چیکار می کنم من اینجوری پی بردم ولی قول میدم که اعتماد با تمام وجودش حس کنه
    و از خصوصیات + کاملا منطقی برخورد میکنه درکم میکنه زیاد رو اعصابم نمی ره میدونم الان نمی شه فهمید ولی تا به امروز اینجوری پی بردم ولی مرسی از راهکارت حتما اینکارو انجام میدم وقتی که پیشش بودم



    تشکر
    ویرایش توسط بی وفا : یکشنبه 13 مرداد 92 در ساعت 15:01

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    minoo69 (یکشنبه 13 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در خصوص پیام های نامربوط همسرم
    توسط yektaye tanha در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 خرداد 97, 11:23
  2. راهنمایی در خصوص ایجاد کسب و کار پاره وقت
    توسط کوهنورد در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 08 اسفند 93, 00:46
  3. تذکرات مهم در خصوص مشاوره و راهنمایی اعضاء و ارتباطات خصوصی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 23:49
  4. راهنمایی در خصوص ازدواج مجدد
    توسط Glorious در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 مهر 91, 00:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.