به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 دی 99 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    7,438
    سطح
    57
    Points: 7,438, Level: 57
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    531

    تشکرشده 81 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    شرمنده که یکم گوش ندادم چون گفته بودین دیگه کسی پیام نزاره آخه نمی شد نگم ساری ...

    من کوچیکترم فقط خواستم بگم من از تاپیکهای قبلیتون خیلی مطلب یاد گرفتم اینکه شما همه مراحل را می نوشتین و دوستان نظراشونو می گفتن حتی به منم کمک کرد فهمیدم که واقعـــــــــا میشه از روی منطق تصمیم گرفت برای ازدواج و احساس و درگیر نکرد این برای من که تک تک روزاتونو که گذروندین و اینجا نوشتین بدون اینکه احساستون درگیر شه برام یه حقیقت عینی بود تا بیشتر این قانونو باور کنم ... بخاطرش ممنون.....مخصوصا چون دارای این ویژگی هایی که خودتون گفتید که خیلی تو اجتماع بودید و تو برخورداتون با همه رابطتتون گرمه دقیقا منم همینطوریم و حالا که شرایطتتون ایده آل شده تصمیم به ازدواج گرفتین پس محـــــــــــــــــــــــ ـــــال کسی که با این تیپ ویژگی ها هست و اونم از طریق خانواده به خواستگاری می رن نه خودشون تنها تصمیم بگیرن یا حتی قبلش بخوان خودشون انتخاب کنن و رابطه داشته باشن بعد رسمیش کنن و اون مدلی دارن همسرشونو انتخاب می کنن با توجه به اون ویژگی هایی که از خودتون گفتین غیر ممکنـــــــــــــــــــه کسی راجب نوع برخورداتون فکر بد کنه چون برای همه روشنه دارن تو اجتماع می بینن آدمارو من اینو صادقانه گفتم پس همه با دید خوب دارن دیدگاهاشونو می گن و ناراحت نباشید

    یادتونه چون گفتم منم برونگرا و شوخ هستم .. من خودمم از نصیحت خوشم نمی آد اما نصیحت برای من وقتیه که من از کسی کمک نخواستم و یکی همش نشسته کنارمو حرف می زنه بدون اینکه حرفاو روحیه منو بشناسه.... اینجا هم چون همه بیرون دایره زندگی شما هستن دیدگاهاشونو می گن که کمکتون کنن چون آدم منطقی هستید و می خواید زندگی آروم و خوبی داشته باشید و مشخصه که برای زندگیتون هدف گذاری می کنید و تا به نتیجه نرسید رهاش نمی کنید و تصمیم گیرنده نهایی شمایید با این وجود تو کاراتون مشورت می کنید و این فوق العاده است از دید من ... بهتون تبریک می گم ... پس نظرارو بشنوید و با اون دید خوبتون که برای رسیدن به بهترین انتخاب مشورت می کنید به نظرا نگاه کنید هدف شما رسیدن به بهترین روشه
    امیدوارم نظرم براتون مهم باشه ....
    و نخواید تاپیکتونو بدون نتیجه قفل کنید و به هدفتون برسید

  2. کاربر روبرو از پست مفید sookoot تشکرکرده است .

    asemani (دوشنبه 14 مرداد 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sookoot نمایش پست ها
    سلام

    حتی به منم کمک کرد فهمیدم که واقعـــــــــا میشه از روی منطق تصمیم گرفت برای ازدواج و احساس و درگیر نکرد این برای من که تک تک روزاتونو که گذروندین و اینجا نوشتین
    بدون اینکه احساستون درگیر شه برام یه حقیقت عینی بود تا بیشتر این قانونو باور کنم ... بخاطرش ممنون.....مخصوصا چون دارای این ویژگی هایی که خودتون گفتید که خیلی تو اجتماع بودید و تو برخورداتون با همه رابطتتون گرمه دقیقا منم همینطوریم و حالا که شرایطتتون ایده آل شده تصمیم به ازدواج گرفتین پس محـــــــــــــــــــــــ ـــــال کسی که با این تیپ ویژگی ها هست و اونم از طریق خانواده به خواستگاری می رن نه خودشون تنها تصمیم بگیرن یا حتی قبلش بخوان خودشون انتخاب کنن و رابطه داشته باشن بعد رسمیش کنن و اون مدلی دارن همسرشونو انتخاب می کنن با توجه به اون ویژگی هایی که از خودتون گفتین غیر ممکنـــــــــــــــــــه کسی راجب نوع برخورداتون فکر بد کنه چون برای همه روشنه دارن تو اجتماع می بینن آدمارو من اینو صادقانه گفتم پس همه با دید خوب دارن دیدگاهاشونو می گن و ناراحت نباشید

    یادتونه چون گفتم منم برونگرا و شوخ هستم .. من خودمم از نصیحت خوشم نمی آد اما نصیحت برای من وقتیه که من از کسی کمک نخواستم و یکی همش نشسته کنارمو حرف می زنه بدون اینکه حرفاو روحیه منو بشناسه.... اینجا هم چون همه بیرون دایره زندگی شما هستن دیدگاهاشونو می گن که کمکتون کنن چون آدم منطقی هستید و می خواید زندگی آروم و خوبی داشته باشید و مشخصه که برای زندگیتون هدف گذاری می کنید و تا به نتیجه نرسید رهاش نمی کنید و تصمیم گیرنده نهایی شمایید با این وجود تو کاراتون مشورت می کنید و این فوق العاده است از دید من ... بهتون تبریک می گم ... پس نظرارو بشنوید و با اون دید خوبتون که برای رسیدن به بهترین انتخاب مشورت می کنید به نظرا نگاه کنید هدف شما رسیدن به بهترین روشه
    امیدوارم نظرم براتون مهم باشه ....
    و نخواید تاپیکتونو بدون نتیجه قفل کنید و به هدفتون برسید
    من با نظر شما موافق نیستم. اتفاقا ایشون خ خ خ احساس محورن. ببینید در هر تاپیک چند بار تنش ایجاد میشه الانم که رفتن. برخوردها رو ببینین که چطور در نوسان کافی یه نفر یه حرف هر چند منطقی اما خلاف نظر ایشون بزنه ببینید چطور برخورد می کنن!!!!! اگه می بینین که در مورد انتخاب خانم خ احساسی برخورد نکردن چون به دلیل وضع مالی و اجتماعی خوب حق انتخاب زیادی دارن. پس چرا خودشون رو در گیر احساس کنن!!

    اما در عوض یه نفر یه نظر نه چندان مایه دار اما مطابق میل لیشون بگه چطور با بهبه و چه چه ایشون مواجه میشه. من یکی که برای کارمنداشون واقعا دلم میسوزه.
    ویرایش توسط مهرااد : دوشنبه 14 مرداد 92 در ساعت 11:57

  4. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    Rude Boy (دوشنبه 14 مرداد 92), طراوت باران (سه شنبه 15 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در خصوص پیام های نامربوط همسرم
    توسط yektaye tanha در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 خرداد 97, 11:23
  2. راهنمایی در خصوص ایجاد کسب و کار پاره وقت
    توسط کوهنورد در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 08 اسفند 93, 00:46
  3. تذکرات مهم در خصوص مشاوره و راهنمایی اعضاء و ارتباطات خصوصی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 23:49
  4. راهنمایی در خصوص ازدواج مجدد
    توسط Glorious در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 مهر 91, 00:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.