چه تعابیر زیبایی...ادبیات فوق العاده ای دارین
میخوام بسازمش.عزمم رو جزم کردم....کلی فکر کردم.و به این نتیجه رسیدم من با همین خصوصیاتی که دارم تو هر زندگی دیگه ای هم برم همین نتایج حاصل میشه...چون خودم در موضع ضعفم....با اشتباهاتم رابطمو خرابتر کردم...هر جا که شوهرم ظالم بود به سادگی نقش مظلوم رو قبول کردم....برا بهبود اعتماد به نفسم هیچ کاری نکردم. فکر کنم دیگه باید رو خودم زوم کنم.تا اگه روزی تصمیم به جدایی گرفتم با قدرت این کارو انجام میدم.
منتظر شنیدن نظرات ارزشمندت هستم.یه دنیا ممنونم

- - - Updated - - -

چه تعابیر زیبایی...ادبیات فوق العاده ای دارین
میخوام بسازمش.عزمم رو جزم کردم....کلی فکر کردم.و به این نتیجه رسیدم من با همین خصوصیاتی که دارم تو هر زندگی دیگه ای هم برم همین نتایج حاصل میشه...چون خودم در موضع ضعفم....با اشتباهاتم رابطمو خرابتر کردم...هر جا که شوهرم ظالم بود به سادگی نقش مظلوم رو قبول کردم....برا بهبود اعتماد به نفسم هیچ کاری نکردم. فکر کنم دیگه باید رو خودم زوم کنم.تا اگه روزی تصمیم به جدایی گرفتم با قدرت این کارو انجام میدم.
منتظر شنیدن نظرات ارزشمندت هستم.یه دنیا ممنونم