دوست عزیز،قبل از اینکه فکر کنی این خانم کجائیه،به این فکر کن که از روی احساسات عمل نکنی،شرایط سنی شما تقریبا این رو ایجاب میکنه که احساسات رو در تصمیم گیری دخیل کنی،خصوصا که شما تنها هم هستی.عشق معنای عمیقی داره،عاشق از هیچ چیز نمیترسه،به خاطر عشق انسان تا بینهایت پیش میره،چون عاشق شدم ،میدونم عشق یعنی چی!!!!!!!!!!!!!!!عشق واقعی....................نه در کلام








علاقه مندی ها (Bookmarks)